Ga naar inhoud

DVD-R op Home Cinema Set?


Aanbevolen berichten

Gisteravond een collectie MP3 op (Traxdata 4speed) DVD-R gezet met nero 6 (versie .23)... Branden was geen enkel probleem, het afspelen op mijn Home Cinema Set (JVC TH-M45) lukte daarentegen niet, ondanks dat in zowel mijn handleiding (RTFM :D ) als op de website aangegeven staat dat mijn set DVD-R zou moeten kunnen lezen. Heb in Nero DVD > Mp3-schijf geselecteerd... Weet iemand waar het probleem zit en hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
[quote:ad0101a460="Ederveen"]Weet ik (nog) niet... Dan kan ik toch nog steeds die MP3-DVD niet afspelen, of wel? :-?[/quote:ad0101a460] Als de film wel afspeelt, dan weet je tenminste dat het niet aan het type DVD-R schijfjes ligt. Dan kan je je afvragen of je HSS wel MP3's op DVD ondersteunt. Heeft je HSS trouwens geen beperking wat betreft het aantal directories aan MP3-bestanden, het aantal MP3-bestanden per directory of het naast mekaar gebruiken van zowel MP3's als andere bestandtypes (zie handleiding, da's zo'n boekje dat je vaak bij zo'n apparaat zit, maar dat je netjes in het plastic laat zitten :lol: )?
Link naar reactie
[quote:4ecc99cb41="Ederveen"] Branden was geen enkel probleem, het afspelen op mijn Home Cinema Set (JVC TH-M45) lukte daarentegen niet, ondanks dat in zowel mijn [b:4ecc99cb41]handleiding[/b:4ecc99cb41] (RTFM :D ) als op de website aangegeven staat dat mijn set DVD-R zou moeten kunnen lezen. Heb in Nero DVD > Mp3-schijf geselecteerd... Weet iemand waar het probleem zit en hoe ik dit kan oplossen?[/quote:4ecc99cb41] hij had hem dus niet in plastic zitten....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...