Ga naar inhoud

Pc blijft hangen tijdens het booten


Aanbevolen berichten

[quote:19ad44410c="Karimski"]Machine hangt de ene keer wel tijdens het booten, andere keer niet. Soms reageert PC ook helemaal niet op de power knop en dan moet ik fysiek de stekker eruit trekken. Heb al andere voeding geprobeerd en ander ram geheugen. Niets helpt.[/quote:19ad44410c] Het kan van alles zijn. Als bij een druk op de power knop wel een lampje gaat branden zou ik zelf eerder aan defecte harde schijf denken dan aan een defecte voeding of moederbord. Als de computer helemaal niets doet, tja, ... SOms is alleen het beeld even weggegvallen, dan branden er bijvoorbeeld wel lampjes. Het blijf moeilijk om zo een diagnose te stellen.
Link naar reactie
[quote:7febfd4be5="Karimski"] Machine hangt de ene keer wel tijdens het booten, andere keer niet. Soms reageert PC ook helemaal niet op de power knop en dan moet ik fysiek de stekker eruit trekken. [/quote:7febfd4be5] Ik neem aan dat je een PC hebt, die je aan kan zetten via een drukknop aan de voorkant van de systeem kast, die op het moederbord is aangesloten. Waarbij er waarschijnlijk een echte aan/uit schakelaar aan de achterkant van de systeem kast is. Schakelt bij jouw de PC wel volledig uit? Dus dat de ventilatoren niet meer draaien. En zou je dat hangen gedetailleerder kunnen beschrijven? Is dat hangen altijd als de PC een tijdje uit heeft gestaan, of alleen na een reboot. En gaat het opstarten met een opstart diskette wel altijd goed? En weet je ook zeker dat de drukknop aan de voorkant van de systeem kast, na het indrukken weer goed terug veert?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...