Ga naar inhoud

Tests in C!T... vreemde verschillen: is er meer info online?


Aanbevolen berichten

Nou ik kan zeggen dat ik best wel veel heb, maar dat is op een enkeling na echt zelf gekocht. Je hebt natuurlijk verbruiksartikelen die niet terug kunnen zoals behuizingen die ik met de dremel bewerkt heb, omgebouwde grafische kaarten etc.. Die zijn eenvoudigweg niet meer te hergebruiken. Ik test alleen grafische kaarten en die gaan (bijna) altijd retour... Moederborden (Aopen) en LCD's (LG en IIyama) krijg ik te leen, en zijn derhalve [b:f367477bce]NIET [/b:f367477bce] gebruikt om te testen. Maar zijn uitgeleend om [i:f367477bce]mee [/i:f367477bce]te testen. Het wordt voor mij anders onbetaalbaar om fatsoenlijke artikelen aan te leveren. Ik heb namelijk maar 1 test PC en een werk PC die tevens mijn backup is als de test PC uitvalt, of incompatibiliteit heeft. Toen ik nog geen Aopen mobo's had en op AMD platform testte gebeurde me dit nog al eens... En een deadline is een deadline, PC of geen PC... Wat de moederborden betreft, ik gebruikte al Aopen mobo's, die vind ik nu eenmaal de beste. Dus wat koop ik zelf: DVD DVDRW CDRW MEM CPU CASE AUDIO SPEAKERS HDD PRINTER SCANNER CRT TOETSENBORD MOUSE NETWERK FDD
Link naar reactie
[quote:37018ff95a="spiderned"]Mijn reactie kwam voort uit deze quote van RD: [quote:37018ff95a]Nope, niet alles gaat terug, sommige dingen wel maar [b:37018ff95a]veel[/b:37018ff95a] mag men houden zoals je kan zien aan de spullen die Slashhead heeft, ik ben bij hem thuis geweest en ik kan zegen dat het er echt allemaal staat. [/quote:37018ff95a][/quote:37018ff95a] Ik wou nog toevoegen aan Slashheads post dat ik deze opmerking maakte omdat ik meende dat ze de CPU en videokaart mochten houden bij Computer! totaal, echter nu ik Slashheads verhaal lees is het ook voor mij iets duidelijker, mijn excuus voor het misverstand.
Link naar reactie
[quote:60be31f368="Slashhead"] Als je nu eens zo slim was om gewoon even mijn [u:60be31f368]hele[/u:60be31f368] post te lezen, dan alleen maar het gedeelte waarover je wilt zeiken.[/quote:60be31f368] [quote:60be31f368="Red Dragon"] Ik wou nog toevoegen aan Slashheads post dat ik deze opmerking maakte omdat ik meende dat ze de CPU en videokaart mochten houden bij Computer! totaal, echter nu ik Slashheads verhaal lees is het ook voor mij iets duidelijker, mijn excuus voor het misverstand.[/quote:60be31f368] Heb ik het hele topic in ieder geval toch goed gelezen.
Link naar reactie
Omdat je zelf niet duidelijk was door deze quote: [quote:ebd9db7378]Veel spul is zelf gekocht met mijn zuur verdiende freelancer praktijk.[/quote:ebd9db7378] En ik doelde op "veel spul" en dat betekend dus: niet [b:ebd9db7378]alles[/b:ebd9db7378]. Vandaar mijn vraag en misschien had ik er een smiley :lol: bij moeten zetten, want zo bedoelde ik het. Maargoed; we weten nu hoe het zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...