Ga naar inhoud

activesync via com: geen verbinding ipaq-xp


Aanbevolen berichten

Hi, Heb een Ipaq 3130. Op mijn werk synchroniseren via Activesync (com-poort) is een fluitje van een cent, maar thuis krijg ik hem niet aan de praat. Zowel thuis als op werk heb ik XP. Heb al geprobeerd: -reinstall Activesync -andere com-poort -alle mogelijke volgordes van aansluiten/installeren etc -de troubleshoot van Activesync doorlopen -modem uitschakelen (intern) -zonealarm uitgezet -tooltje van compaq gerund waarmee com1 herkend zou worden Een paar kenmerken -Op de Ipaq komt wel 'connecting' te staan, maar er ontstaat geen verbinding. Toen ik de modem trouwens nog aan had staan, kwam er geen 'connecting' te staan! -via hyperterminal een tekstverbinding maken lukt wel! (stond in troubleshoot) -baudrate poort en ipaq zijn gelijk -baudrate ipaq vliegt soms automatisch naar 115200, terwijl ik hem op 19200 ingesteld heb. Nog iets: als ik bij programs-communications-Activesync kijk, staat daar 'connect to:' met daarachter de naam van de pc op mijn werk! Ik heb geen mogelijkheid dat te veranderen. Ligt het daar misschien aan? Ik heb nu twee avonden zitten prutsen en zoeken :x :cry: wie kan me helpen? Groet, Nelizzzz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...