Ga naar inhoud

lite on brander niet herkend onder XP


Aanbevolen berichten

Nu mijn oude brander op het punt van opgeven staat (calibration erros) kan ik een lite on brander kopen type ltr-24102B na het monteren en installeren van de bijgeleverde solftware en verwijderen van de oude software blijf ik met de volgende melding zitten nieuwe hardware gevonden en krijg ik een hulp programma om de meegeleverde software te zoeken. echter zonder resultaat hij wordt niet geinstalleerd en bij elke herstart krijg je dan deze melding. na opnieuw monteren oude brander geen probleem meteen herkend mijn oude brander is een 4 speed samsung wat nu te doen???
Link naar reactie
Het systeem is xp met sp 1 hij staat als master net als de oude brander bij eigenschappen staat geen stuurprogamma gevonden de rest van jouw vraag is mij onbekend het systeem is gebouwd bij een comp firma waar naderhand ook een dvd speler is bijgeplaatst ik heb dus een cd brander een cd speler en een dvd speler en die werken probleemloos samen (met de oude samsung brander) alle software heb ik verwijderd en nero geinstalleerd (hoort bij deze lite on brander) echter zonder resultaat. morgen probeer ik een lg brander (vrijdag dus)
Link naar reactie
ik heb vandaag een lg brander geinstalleerd en weer die melding nieuwe hardware gevonden het gekke is onder apparatenbeheer staat dit apparaat werkt correct en met cd creator versie 5 kan ik ook gewoon branden wat nu ?? hd is primary master dvd speler en primary slave brander is secundary master dma 2 cd rom speler es secundary slave dma 2 hoe kom ik van die melding af ???
Link naar reactie
Probeer het volgende eens: Maak een nieuw .REG bestand met de volgende inhoud: REGEDIT4 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}] "LowerFilters"=- "UpperFilters"=- Dubbelklik en herstart. Als je de 'nieuwe hardware gevonden' melding blijft houden, vermoed ik toch dat je register corrupt is. Als je REGEDIT uitvoerd; welke CDROM devices staan er onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\IDE ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...