Ga naar inhoud

help! probleem met Pioneer 106 DVD-ROM!


Aanbevolen berichten

hallo! ik heb een heel vervelend probleem met mijn Pioneer 106 DVD-ROM speler. als ik een CD of DVD invoer, wordt deze wel door de speler herkend, maar als ik de data probeer te bekijken duurt dat HEEL erg lang. als ik een DVD automatisch afspeel lijkt t meer op een diashow dan een film. ik had dit probleem eerst niet, toen was dit mijn IDE opstelling: primary master: Pioneer 106 DVD-ROM secondary master: cd-brander 2 HDD's op RAID controller de DVD-ROM werkte toen perfect, maar ik had een enorme lag door een defecte RAID controller. die heb ik er toen weer tussenuit gehaald en deze opstelling gemaakt: primary master: HDD primary slave: HDD secondary master: Pioneer 106 DVD-ROM secondary slave: cd-brander en nu doen de HDD's het echt perfect, maar heb ik dus het hierboven beschreven probleem met de DVD-ROM. de cd-brander werkt wel goed. ik hoop heel erg dat jullie me kunnen helpen want t is echt een akelig probleem. als je meer info wil over mn systeem moet je t maar zeggen. bedankt alvast! @bel
Link naar reactie
[quote:b7b00ad4b9="abeldebeer"] primary master: HDD primary slave: HDD secondary master: Pioneer 106 DVD-ROM secondary slave: cd-brander [/quote:b7b00ad4b9] Probeer 't zo 's (trial en error, dat is mijn methode :lol: ): primary master: HDD primary slave: Pioneer 106 DVD-ROM secondary master: cd-brander secondary slave: HDD Vergeet de master/slave jumpertjes niet om te zetten voor de DVD-ROM en CD-brander!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...