Ga naar inhoud

geheugen stuk???


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb memtest gedraaid, en krijg de volgende melding: Test 7 pass 0 failing adress: 0000130934a4- 304.1 MB badram= 0x130934a4, 0xfffffffc betekent dit dat mijn gehuegn stuk is, of heeft dit wat anders te betekenen. Ik heb het idee dat daar mijn probleem met het steeds stoppen van windows is. Iemand een reactie? Alvast bedankt!! Erik
Link naar reactie
[quote:a8cbe8a2c6="e.rou"]amd athlon 1600, 512 mb ddr ram, geforce G4grafische kaart, 80 gb hdd , ik heb de pc nu een jaar, gekocht met 256 en van de zomer uitgebreid naar 512, is het niet erg snel stuk?[/quote:a8cbe8a2c6]Yep, dat wel. Echter afgelopen jaar 1 1/2 jaar 2 blokjes gekocht, beide bleken defect. De oudste gaf maar 10 foutjes, maar leverde zo nu en dan wat raars op. Achteraf makkelijker na te gaan, dan het moment dat het gebeurt, het blijft Windows :-?. Het nieuwste blokje heb ik kunnen omruilen. Het oudste blokje zal waarschijnlijk niet meer lukken (is wel terug, maar ja, ik hoor niks meer). Ik heb nieuw besteld bij een andere leverancier. Ga nog wel na welk blokje kapot is. Het is vermoedelijk de nieuwste module, maar dat is niet geheel zeker. Testen met 1 module dan krijg je zekerheid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...