Ga naar inhoud

PC Stoort mijn TV


Aanbevolen berichten

:( Ik heb sinds kort een andere PC. Als ik deze aan doe dan krijg ik storing op mijn TV. Vooral op ned 1, 2 en 3. Als ik mijn PC aan de andere kant van mijn kamer zet dan lost dat niks op. Ook met randaarde gaat de storing vrolijk door. De kast van mijn PC is van metaal. Het is wel een oude TV van ongeveer 15 jaar. Is er wat aan de storing iets te doen?
Link naar reactie
[quote:f627647d32="pascal7"]ik weet niet hoe het zit bij jou in de groepenkast maar ik heb het ook eens gehad.dat kwam omdat er teveel vermogen op een groep was aangesloten (volgens mij)doe je tv eens op een andere groep aansluiten[/quote:f627647d32] Andere groep? Dus de TV in een ander stopcontact steken bv in de hal. Werkt dat goed, dan ga je voortaan daar TV kijken. :lol: Maarre, als je kabel internet heb, dan kan het daar aan liggen. Heb ik ook wel eens, maar mij maak het niks uit. Ik kijk toch geen TV. :lol:
Link naar reactie
Ik heb hier ook last van gehad. Wat bij mij heeft geholpen was de antennekabel naar de tv, vrij te leggen van de kabels van de computer. Hier loopt de antennekabel langs de computer en alle netwerkkabels. Ook de kabel van kabelinternet heb ik later vrij gelegd, maar deze had hier inderdaad niets mee te maken. Waar ik hier wel extra kwaliteitsverlies\storing door had was dat ik ook een tv-kaart in de pc had. Maar ook deze ligt nu helemaal vrij van alle andere kabels en nu kan er hier in huis storingsvrij tv gekeken worden als de computer aan staat. Laten we hopen dat het bij jou ook zo simpel is.
Link naar reactie
Ja het kan aan jekabels liggen en anders kun je er altijd nog een versterker tussen zetten dat wil zeggen vanaf je CAI stekker voor de tv. Want hoe lang is je kabel van meterkast of uitgang muur naar je tv? Maar asl je deze versterker er tussen zet moet je zeker weten dat het niks anders kan zijn. Want deze versterkers kosten toch al gauw €50.00. Anders kun je gratis en voor niks een man van je tv aansluiting laten komen die doen een meting en dan weet je het ook. Succes Groet, Willem (Was computeren altijd maar zo makkelijk)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...