Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb dit topic gevonden via de nieuwsbrief heb het doorgelezen maar vond iets zeer tegenstijdigs: [quote:81f961be15="Vandread"]die lidl pc is cool :P kijk bij de specs je ligt in een deuk: nVidia nForce2 (Ultra 400) grafische kaart 128 MB DDR-RAM AGP 8x & DirectX9 270 MHz Processor-Speed 500 MHz DDR- opslagsnelheid High End Performance Grafische Chip van de nieuwste generatie! [/quote:81f961be15]Ik keek op de site van Lidl en zag dit plaatje: [img:81f961be15]http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/DE.03_4709/$file/03_4709_b.jpg[/img:81f961be15] Maarre als je de specs leest staat er wat Vandread zegt! :-? :o Maar kijk eens op dit plaatje: [img:81f961be15]http://members.home.nl/jirivanbergen/Lidl.jpg[/img:81f961be15] Dur staat FX5600! En daarboven ook nog "nVidia: Meant to be played" logo. Met FX erin! Dus dit is reinste misleiding! :x :evil:
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

test van de aldi pc op http://www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/35694/ Er is ook nog een aparte test van de graka. Het is een 9800 die tussen de normale en de pro versie valt en die goed presteert. De Lidl pc doet het beter op office toepassingen en de Aldi beter op games. @ greyhornet;de voeding is overigens 350 watt In de vestiging waar ik keek stonden er nog genoeg. aan de iiyama liefhebbers; graag on topic
Link naar reactie
hallo, Wat me een nadeel lijkt van een Aldi-PC is dat je geen balie hebt waar je met dat ding naar toe kan ingeval van problemen. Als er iets kapot gaat of niet naar behoren werkt, kan je dus niet even terug naar de winkel, maar moet je hem opsturen. Hoe doe je dat met zo'n groot en zwaar ding? Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Overigens heb ik een laptop van de Aldi en die bevalt uitstekend! vr. gr. Vorser
Link naar reactie
Heb geen ervaring met defecte aldi's (heb er twee) maar ik begrijp uit verhalen dat defecte onderdelen kunnen worden opgestuurd en dat je nieuwe terug krijgt. Ook in het 3e jaar van de garantie. Dik in orde dus. Wanneer je geen ALDI fan bent dan kan ik dat best begrijpen maar je moet niet over de service klagen wat die is gewoon goed.
Link naar reactie
Ik heb diezelfde aldi pc, en had ook last van een rammel hd. Maar na een nachtje aan staan is het wonderwel verdwenen. Tis nu alleen nog als de pc 'koud' is dat je een minuut of 5 dat gerammel hebt. Gaar hoop ik ook nog weg. Overigens hielp het ook om de hd beter vast te zetten, de assemblage van de mijne was ronduit slordig. Schroefjes zaten ook erg los hier. Scenic20 (is heel tevreden met zijn Medion (Aldi) 8080xl pc :))
Link naar reactie
Nou, ik heb hem ook gekocht en hij bevalt prima. Maar...ik heb nu het volgende probleem: Nadat ik Max Payne 2 had geinstalleerd en het wilde draaien, crashte de boel gruwelijk bij het laden van een level. Ik moest de PC handmatig opnieuw opstarten (via de power-knop dus) en nu duurt het iedere keer een eeuwigheid voordat ie is opgestart. Helemaal in het begin krijg je het Pentium 4 HT logo te zien. Voorheen was dat 1 seconde en hij ging verder met XP laden, maar nu blijft ie wel 3 minuten (!) op dat logo hangen. Uiteindelijk start ie verder op en lijkt alles goed te werken. Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is, dat er in Apparaatbeheer een "USB-apparaat voor massa-opslag" staat vermeld dat niet goed functioneert. Geen idee wat dat voor moet stellen. Het enige wat ik op USB heb aangesloten zijn de ontvangers voor de draadloze muis en keyboard en de afstandsbediening. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? PS) De rescue CD gebruiken heeft geen effect, zoals ik eigenlijk wel verwacht had. Het lijkt een hardware probleem te zijn, maar ik snap niet hoe dat zo ineens kan optreden.
Link naar reactie
[quote:00c929638c="bronnie3"]test van de aldi pc op http://www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/35694/ Het is een 9800 die tussen de normale en de pro versie valt en die goed presteert. [/quote:00c929638c] idd, zie ook http://www.hardware.info [quote:00c929638c]Als we de drivers van Medion induiken wordt de kaart aangeduid met device id 4E48. In de officiële ATI drivers vinden we 4E48 weer terug onder het kopje 'ATI Radeon 9800 Pro'. De videokaart in de Aldi PC is overigens wel wat langzamer geklokt dan een normale 9800 Pro: de 3D-chip werkt op 350 MHz (normaal: 380 MHz) en het geheugen draait op 620 MHz (normaal: 700 MHz). Deze lagere kloksnelheden zorgen er overigens voor dat de videokaart geen extra powerkabel nodig heeft. De 3D prestaties van de videokaart zijn overigens nog altijd uitstekend zoals later zal blijken. De kaart is voorzien van 128 MB geheugen.[/quote:00c929638c]
Link naar reactie
Aldi PC is gewoon toppertje! Qua prijs-prestatie verhouding kun je zelfs met eigen geknutsel eea nagenoeg amper evenaren. Zeker als je bedenkt dat er praktisch alleen maar A-merk onderdelen inzitten. Hier ook meteen vergelijk richting Lidl PC die ik persoonlijk qua merken onderdelen minder vind. Dus gewoon kopen! (nou ja hopen dat je em al gekocht hebt, want ze zijn nu wel op... ;-)) Heb er zelf ook al jaren een en die doet t nog steeds prima. Was bijna geneigd deze nieuwe aan te schaffen, echter nog maar even wachten... Groeten Knobi
Link naar reactie
[quote:dfdac46578="Knobi"]Aldi PC is gewoon toppertje! Qua prijs-prestatie verhouding kun je zelfs met eigen geknutsel eea nagenoeg amper evenaren. Zeker als je bedenkt dat er praktisch alleen maar A-merk onderdelen inzitten. Hier ook meteen vergelijk richting Lidl PC die ik persoonlijk qua merken onderdelen minder vind. Dus gewoon kopen! (nou ja hopen dat je em al gekocht hebt, want ze zijn nu wel op... ;-)) Heb er zelf ook al jaren een en die doet t nog steeds prima. Was bijna geneigd deze nieuwe aan te schaffen, echter nog maar even wachten... Groeten Knobi[/quote:dfdac46578] Héhé, EINDELIJK iemand die het snapt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurrie
Link naar reactie
Ik heb hem gekocht en ben er tot nu toe tevreden mee. Alleen: ik kan mijn kabel-verbinding niet rondkrijgen. Hopelijk kan iemand helpen: Standaard is de Aldi pc op de firewire netwerk card ingesteld. Ik zie het verschil niet met mijn oude netwerk-card in de andere computer, behalve dat ik niet weet of er een 10/100-verbinding tot stand is gebracht. Bij de oude pc werkt het netwerk met half duplex. Hoe ik dat bij de Aldi moet instellen weet ik ook niet. Ik heb al vaker modem-verbindingen gemaakt en bij mijn oude computer een herinstallatie gedaan, maar op de een of andere wijze lukt het bij de Aldi niet. Ik denk dat ik iets over het hoofd zie; maar wat? JürgenOU
Link naar reactie
============================================== Well koop maar bij de ALDI. Is niets mis mee. Weet je waar je NOOIT moet kopen. HCC BEURS. [b:5793bb28f5]a te duur b PC's zijn niet zo bijzonder[/b:5793bb28f5] c Niet altijd garantie op hetgeen je koopt. Tenzij je er uitrukkelijk op aandringt of je iets mag ruilen als het niet goed is of niet werkt. Ze nemen je heel vaak in de maling. En[u:5793bb28f5][b:5793bb28f5] ALTIJD OM EEN BETALINGSBEWIJS VRAGEN INCLUSIEF DE NAAM V/D VERKOPER/STER EN HET BEDRIJF WAAR HET VERKOCHT WORD[/b:5793bb28f5][/u:5793bb28f5]. Zonder deze bewijzen ben je de "sigaar" (Lijkt Clinton wel :lol: ) Nee geef mij maar de ALDI Deze verkoopt voor het bedrijf MEDION en het is perfect. Ik heb een multimedia PC-1800 Mhz en een 80Ghz Seagate harddisk. Een 19 Inch Medion monitor (Extra bijbetaling €235) van Duitse makelij en dat is altijd goed want duitse bedrijven houden van goede afwerking en goede werking van hun produkten en garanties. Mulimedia toesenbord. Logitech muis 2 knoppen en een scroll wieltje. Werkt perfect. :P Ga zo maar door. Nee, ik hoef niet meer ver te reizen om een PC De laatste keer dat ik een HCC-Beurs bezocht heb is 4 jaar geleden, daarna NOOIT meer want het is niet leuk meer als je ziet hoeveel mensen daar komen. Met alle respect voor de HCC dat ze het toch steeds maar weer op poten zetten. Maar mij niet meer gezien. Laten ze maar ook een korting geven op artikelen in de Computer Totaal tegen inlevering van die HCC bon. Geen goed idee,,,,,,,,,,HCC redactie?? :o :roll: :P Groeten, Rob E DreamWeaver [url] www.dreamweaverevents.com [/url] [url] http://members1.chello.nl/~rerm/ [/url][/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...