Ga naar inhoud

Brander Stuk? {AOpen CRW5224}


Aanbevolen berichten

Beste Forumer's ik heb een erg vervelend probleem het is als volgt : Als ik een CD wil branden met Nero 5 of een ander brand programma dan zegt ie dat ik er een leeg medium in moet doen , terwijl die er in zit , ik heb zelfs CDRW's geprobeert maar hij blijft maar aangeven dat hij geen medium ziet . Hoe kan ik dit oplossen ? PS: Alle CDR's en CDRW's die heb geprobeert zijn LEEG. Mijn Brander is een AOpen CRW5224 een 52x brander dus.
Link naar reactie
[quote:f9a92f0a35="Bosje"][quote:f9a92f0a35="-=DDA=- Raptor"]ff firmware updaten, kan je van de AOpen site vandaan halen onder support. Dan zou die het hopelijk moeten doen![/quote:f9a92f0a35] je hebt nog garantie, dus niet zelf aan gaan zitten klooien, ook frimware updaten. Terug naar pcboer. Vraag dan of je hem mag ruilen voor een Lite-on[/quote:f9a92f0a35] Is goed , alleen ik vindt het toch raar ik had deze aopen pas in Juni dit jaar gehaald dan is ie wel erg snel kaduuk, :x
Link naar reactie
[quote:2f0dc8edd5="Computerfreakje"]Is goed , alleen ik vindt het toch raar ik had deze aopen pas in Juni dit jaar gehaald dan is ie wel erg snel kaduuk, :x[/quote:2f0dc8edd5]Weet je wel zeker dat het aan je brander zelf ligt? Als ik al jouw posts zo eens lees, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je stevig aan het experimenteren bent geweest met allerlei OS-en. Doe eens een schone windows install op een andere bak, hang dat ding erin en installeer Nero. Probeer het DAN nog eens. Of probeer een andere brander in je huidige configuratie.
Link naar reactie
[quote:9ec9d196f3="Captain_Kansloos"][quote:9ec9d196f3="Computerfreakje"]Is goed , alleen ik vindt het toch raar ik had deze aopen pas in Juni dit jaar gehaald dan is ie wel erg snel kaduuk, :x[/quote:9ec9d196f3]Weet je wel zeker dat het aan je brander zelf ligt? Als ik al jouw posts zo eens lees, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je stevig aan het experimenteren bent geweest met allerlei OS-en. Doe eens een schone windows install op een andere bak, hang dat ding erin en installeer Nero. Probeer het DAN nog eens. Of probeer een andere brander in je huidige configuratie.[/quote:9ec9d196f3] Ik heb de Brander ook al in m'n oude pc geprobeert (PII 400) en daar doet ie ook niks meer :( helaas , en over die os en die heb ik niet met mijn brander geinstalleerd maar met m'n DVD Speler en dat is een Pioneer DVD-ROM 120 een van de nieuwste :D Greetz COmputerfreakje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...