Ga naar inhoud

Welke A-merk pc te kiezen...


Aanbevolen berichten

[quote:4fc3b20a0b="turbo-pascal"]De service lijkt echt nergens op en je moet wel lang wachten op je product, maar als je je pc eenmaal hebt dan heb je ook wat! Stabiel, goedwerkend, redelijk simpel uit te breiden (maarja je KAN zelf samenstellen waardoor dat niet nodig is), geen hardware problemen, makkelijke BIOS, alles wat van Dell is is goed en simpel in te stellen. Ga absoluut voor die Dell! :D [edit]Gelijk gepost met Interficior lol [/edit][/quote:4fc3b20a0b] Ehm.... ik heb andere betere ervaringen (service). Niet a/d telefoon maar qua opsturen enz... prima. Dell vind ik als A-merk de betere, ja. BIOS is alleen wel wat veel "dichtgetimmerd" naar mijn gevoel maar dan komen er ook minder supportcalls voor Dell binnen natuurlijk.
Link naar reactie
Lijkt me toch niet echt wat ik zoek bij de Aldi, een pc. OK, ze mogen dan wel altijd goed beoordeeld zijn in allerlei tests en vergelijking, maar toch durf ik het niet aan om daar 'n pc te kopen. Ook is de hardware van de Aldi vaak nog lelijk gebroken wit, maar afgezien daarvan liggen de prestaties van de componenten wel hoog. Wat betreft de garantie, geeft de Aldi echt 3 jaar garantie, tis nie wat je verw8t. Ik ga toch liever naar een computerspeciaalzaak denk ik. :wink:
Link naar reactie
M.b.t. Dell pas op: Zie http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.shownieuws&id=9292 Eigen ervaringen: Mijn monitor, met een productiedatum van augustus 2003 ging binnen 2 weken na aankoop stuk, krijg ik er een refurbished van oktober 2002 voor in de plaats, dus een opgeknapte defecte van bijna een jaar ouder. Hier flink ruzie gemaakt en de schriftelijke eindconclusie van de escalatiemanager, zoals ze die bij Dell noemen: "Na overleg met onze technische dienst willen wij u attenderen op het feit dat u ten tijde van de aankoop akkoord bent gegaan met Dell's algemene voorwaarden. Hier willen wij u dan ook naar verwijzen en dan met name artikel 7 Garantie. Waar expliciet in word vermeld dat Dell repareert met nieuwe of gelijkwaardige onderdelen in overeenstemming met industriestandaarden en praktijk. Zie www.dell.nl. Dit houdt concreet in dat Dell aan zijn verplichtingen heeft voldaan om u van een werkende monitor te voorzien" Dell past hardware aan zonder dat je het weet. Bijv: ze verkopen een Soundblaster live geluidskaart met een andere chipset dan de normale, zodat ze in linux niet werken. M.a.w. je weet niet wat je koopt. De technische dienst en customer care functioneren slecht: op mails wordt nooit gereageerd en bij problemen garantie betreffende verwijst de technische dienst naar customer care en customer carer naar de technische dienst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...