anoniem Geplaatst: 15 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2003 heb er geen last van, moet je gewoon aan wennen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 [quote:4fc3b20a0b="turbo-pascal"]De service lijkt echt nergens op en je moet wel lang wachten op je product, maar als je je pc eenmaal hebt dan heb je ook wat! Stabiel, goedwerkend, redelijk simpel uit te breiden (maarja je KAN zelf samenstellen waardoor dat niet nodig is), geen hardware problemen, makkelijke BIOS, alles wat van Dell is is goed en simpel in te stellen. Ga absoluut voor die Dell! :D [edit]Gelijk gepost met Interficior lol [/edit][/quote:4fc3b20a0b] Ehm.... ik heb andere betere ervaringen (service). Niet a/d telefoon maar qua opsturen enz... prima. Dell vind ik als A-merk de betere, ja. BIOS is alleen wel wat veel "dichtgetimmerd" naar mijn gevoel maar dan komen er ook minder supportcalls voor Dell binnen natuurlijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Inderdaad heeft Mycom de nodige systemen, maar zo zijn er meer, Computerland, Funprice. Tegen een redelijke vergoeding worden deze PC's geassembleerd en uitgetest. Mogeljik is Apeldoorn ook een optie vanuit Epe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Ga woensdag toch gewoon naar Aldi. Hoef je je nergens druk om te maken. De garantie dat weet je is 3 jaar daar kan mycom niet tegenop. Zelfs de servicedesk is beter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Ja inderdaad ik heb ook een Aldi-pc nog van de vorige aktie en die bevalt prima. Zorg wel dat je om negen uur voor de deur staat want om kwart over negen zijn ze uitverkocht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Bij de Lidl donderdag een PC, maar das een mindere Aldi Intel 3,0 ghz met radeon 9800xl Lidl AMD 3000+ met gf fx 5600 dus op naar de aldi ;) 1229 € Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2003 Lijkt me toch niet echt wat ik zoek bij de Aldi, een pc. OK, ze mogen dan wel altijd goed beoordeeld zijn in allerlei tests en vergelijking, maar toch durf ik het niet aan om daar 'n pc te kopen. Ook is de hardware van de Aldi vaak nog lelijk gebroken wit, maar afgezien daarvan liggen de prestaties van de componenten wel hoog. Wat betreft de garantie, geeft de Aldi echt 3 jaar garantie, tis nie wat je verw8t. Ik ga toch liever naar een computerspeciaalzaak denk ik. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 lelijk gebroken wit????? http://www.medionshop.de/articleimages/thumbs/10003182.jpg Je kunt veel zeggen over de aldi pc maar lelijk zijn ze niet meer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Aldi PC: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/home.htm Lidl PC: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.AMD_Athlon_XP_3000 Lidl Laptop: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c.o.oow.20031120.p.Targa_Visionary_Notebook_2600 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 M.b.t. Dell pas op: Zie http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.shownieuws&id=9292 Eigen ervaringen: Mijn monitor, met een productiedatum van augustus 2003 ging binnen 2 weken na aankoop stuk, krijg ik er een refurbished van oktober 2002 voor in de plaats, dus een opgeknapte defecte van bijna een jaar ouder. Hier flink ruzie gemaakt en de schriftelijke eindconclusie van de escalatiemanager, zoals ze die bij Dell noemen: "Na overleg met onze technische dienst willen wij u attenderen op het feit dat u ten tijde van de aankoop akkoord bent gegaan met Dell's algemene voorwaarden. Hier willen wij u dan ook naar verwijzen en dan met name artikel 7 Garantie. Waar expliciet in word vermeld dat Dell repareert met nieuwe of gelijkwaardige onderdelen in overeenstemming met industriestandaarden en praktijk. Zie www.dell.nl. Dit houdt concreet in dat Dell aan zijn verplichtingen heeft voldaan om u van een werkende monitor te voorzien" Dell past hardware aan zonder dat je het weet. Bijv: ze verkopen een Soundblaster live geluidskaart met een andere chipset dan de normale, zodat ze in linux niet werken. M.a.w. je weet niet wat je koopt. De technische dienst en customer care functioneren slecht: op mails wordt nooit gereageerd en bij problemen garantie betreffende verwijst de technische dienst naar customer care en customer carer naar de technische dienst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 Btje offtopic misschien: Tjonge dat zal tog niet waar wezen? Wij hadden een monitor van LG en die ging een korte tijd na de garantie kapot. Contact opgenomen en toen kregen we een nieuwe monitor en het was nog een nieuwere type ook! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 [quote:bf11648599]Compaq is wel redelijk stabiel, loopt echter vaak vast [/quote:bf11648599] :-? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 ff correctie HP == Compaq (hp heeft compaq overgenomen). Vriend van me heeft een 1.6 ghz compaq LOOPT ALTIJD VAST zijn echt kl*te dingen verschrikkelijk! Dell opzich wel goed. Aldi, tsja. Wij hadden vroeger een 266 mhz ding van ALDI echt kl*te, veel problemen. tegewoordzig zijn ze beter hoorde ik. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 [quote:ee99067f01="ForumFreak"] Ik ga toch liever naar een computerspeciaalzaak denk ik. :wink:[/quote:ee99067f01] dat lijkt me idd de beste optie, daar kan je makkelijk terug als dr iets mee is en je hebt alleen in je pc zitten wat je echt wilt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen