Ga naar inhoud

Welke A-merk pc te kiezen...


Aanbevolen berichten

Zeer binnenkort staat bij mij een nieuwe computer gepland. :) Mijn huidige systeem is een zelfbouw-pc, maar nooit zo tevreden over geweest. Vooral de garantievoorwaarden en het feit dat je systeem niet getest is op configuratie stoort mij nog altijd. De nieuwe pc moet een A-merk pc worden het liefst, Ik zat te denken aan Dell, Compaq en eventueel Hewlett Packard, maar ik heb gehoord dat compaq en hp pc's nogal moeilijk te upgraden zijn als het nodig is. :-? Deze systemen gebruiken daarvoor beveiligingen of zo, en hebben vaak een eigen assemblagelijn voor de componenten. dus een Dell pc lijkt me dan beter en is overigens nog een beetje zelf aan te passen, o.g.v. een basissysteem. Maar helaas geen mogelijk bij de Dimension series om een CRT monitor te bestellen... Ik las trouwens in de C!T van November dat de Gamepc van Pcr/Bildbeek ook een goed gamesysteem is, maar deze is volgens mij niet meer bestelbaar. Mijn budget reikt tot ongeveer EUR 1950,- - 2000,-. Genoeg mogelijkheden voor een leuke configuratie lijkt mij! [i:926a3a36c6]Mijn vraag aan jullie is dus: welke computerfabrikant raden jullie mij aan? en kan ik nog iets aan de standaardconfig. wijzigen?[/i:926a3a36c6]
Link naar reactie
[quote:b8f7fdcb2d="Gangsta*"]Ben je tevreden met je zelfbouw pc... Koop dan nu een betere zelfbouw pc, als je de nodige kennis hebt kun je geen miskoop doen![/quote:b8f7fdcb2d] Sorry dat ik het niet zo duidelijk heb vermeld in mijn topic, maar ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden met mijn zelfbouwpc, vooral omdat het systeem instabiel is op allerlei versies van Windows. Daarom wil ik de volgende computer (desktop) een merk pc hebben, omdat ik meer vertrouw op de stabiliteit van deze systemen, de componenten zijn dan sowieso op elkaar afgestemd en betere garantie enzo. Maar welke fabrikant raden jullie aan? Dell? Compaq? Acer?
Link naar reactie
je kan 3 basissystemen kiezen (zie http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/ctomain.do?section=1011) maar je kan dat echt helemaal veranderen, want mycom is gewoon een computerwinkel, dus die medewerkers van mycom bouwen het systeem voor je (ik kreeg er nog gratis naar de auto-breng-service bij). kan ook kiezen of je winXP er wel opwilt en alles. kijk maar even op die site en klik ergens op wat jou t beste lijkt
Link naar reactie
Het feit dat je niet tevreden bent, komt doordat je niet de goede onderdelen bij elkaar hebt gekozen... Ik zou toch weer voor een zelfbouw gaan. Maarja, wat jij wil: Ga absoluut voor een Dell! Ik heb al veel Dell's gehad, en alleen maar goede ervaringen. (begon al in de DOS tijd). De service lijkt echt nergens op en je moet wel lang wachten op je product, maar als je je pc eenmaal hebt dan heb je ook wat! Stabiel, goedwerkend, redelijk simpel uit te breiden (maarja je KAN zelf samenstellen waardoor dat niet nodig is), geen hardware problemen, makkelijke BIOS, alles wat van Dell is is goed en simpel in te stellen. Compaq is wel redelijk stabiel, loopt echter vaak vast en hardware is van die 3e hands spul. Ik heb ooit zelfs een Waxtor hd gehad in mijn compaq :-? Het gaat ook niet altijd evenlang mee. (dit is mijn ervaring) Hp = goede pc, maar zodra je ietsje meer dan het standaard vraagt heb je een probleem pc. Ga absoluut voor die Dell! :D [edit]Gelijk gepost met Interficior lol [/edit]
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie, Turbo Pascal, maar waarom heb je bijvoorbeeld bij de 'Dimension' series van Dell geen complete monitor keuze, en heb ik alleen te kiezen uit FlatPanel's, terwijl ik zweer bij een CRT! Deze monitor is volgens velen beter qua beeldverversing en beter in het weergeven van meerdere kleurpunten en diepte? Wel jammer dat ik dan 'verplicht' (ja, want je kunt niet anders) moet kiezen voor een TFT scherm bij mijn Gamepc van Dell?!? :-? Vreemd toch?
Link naar reactie
[quote:828f3143f7="Interficior"] bekijk maar of je dat goedgenoege garantie vind.[/quote:828f3143f7] Ik heb 'm even gecheckt, [i:828f3143f7]Standaardgarantie MyCom geeft op alle in MyCom-winkels of op beurzen door MyCom verkochte producten 1 jaar garantie op basis van carry-in. [/i:828f3143f7] Bovendien is er ook een verlengde garantie mogelijk tot 3 jaar voor EUR 69,- Niet slecht Interficior, bedankt voor je link. 8) - Misschien toch een Mycom, i.p.v. een Dell -
Link naar reactie
je kan ze ook nog mailen op zwolle@mycom.nl hier nog wat info hoe je er komt en wanneer t is geopend Openingstijden > maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag zondag 13.00 - 18.00 h. 9.30 - 18.00 h. 9.30 - 18.00 h. 9.30 - 21.00 h. 9.30 - 18.00 h. 9.30 - 17.00 h. gesloten Routebeschrijving > Routebeschrijving per auto • Komende vanuit de richting Apeldoorn: Neem de A50 richting Zwolle tot aan knooppunt Hattermerbroek. Hier neem je de A28 richting Zwolle en vervolgens de afslag Zwolle-Centrum. Aan het einde van deze afslag ga je rechtsaf en bij de stoplichten linksaf. Bij de rotonde weer rechtsaf. En bij de volgende rotonde rechtdoor. De eerst volgende stoplichten ga je rechtsaf en bij de volgende stoplichten rechtsaf de brug over. Rij gewoon rechtdoor je komt nu over een tweede (ophaal) brug Na de brug ga je rechtsaf richting parkeergarage Qpark Het Eiland. Hier kunt u eventueel parkeren. Als u de voetgangersuitgang van de parkeergarage uitloopt staat u voor de winkel. • Komende vanuit de richting Kampen: Neem de N764 richting Zwolle. Als je Zwolle binnen rijdt kom je over een brug waar aan de rechterkant het gebouw van De Tijl krant staat. Bij de stoplichten over deze brug ga je linksaf. Ga nu rechtdoor. Bij de tweede stoplichten ga je rechtsaf. Dit is vóór de ophaalbrug. Rijd nu rechtdoor tot aan de stoplichten. Hier ga je linksaf de brug over. Bij de volgende rotonde ga je rechtsaf. Op de volgende rotonde gaat u rechtdoor. De eerst volgende stoplichten ga je rechtsaf en bij de volgende stoplichten rechtsaf de brug over. Rij gewoon rechtdoor je komt nu over een tweede (ophaal) brug Na de brug ga je rechtsaf richting parkeergarage Qpark Het Eiland. Hier kunt u eventueel parkeren. Als u de voetgangersuitgang van de parkeergarage uitloopt staat u voor de winkel. • Komende vanuit de richting Meppel: Neem de A28 richting Zwolle en vervolgens de afslag Zwolle Noord. Aan het einde van de afslag ga je linksaf. Bij de tweede stoplichting rechtsaf. Je ziet nu aan je linkerhand de McDrive. Rijd vervolgens rechtdoor, voorbij een rotonde en stoplichten. Bij de volgende rotonde ga je rechtsaf. Bij de volgende stoplichten gaat u linksaf de brug over. Rij gewoon rechtdoor je komt nu over een tweede (ophaal) brug Na de brug ga je rechtsaf richting parkeergarage Qpark Het Eiland. Hier kunt u eventueel parkeren. Als u de voetgangersuitgang van de parkeergarage uitloopt staat u voor de winkel. • Komende vanuit de richting Enschede: Neem de A1 richting Deventer tot aan knooppunt Azelo. Hier neem je de A35 richting Almelo die al snel overgaat in de N35. Blijft deze volgen richting Zwolle. Je rijdt Zwolle binnen richting de A28. Voor de A28 zie je aan je linkerhand de McDrive en ga bij de stoplichten linksaf. Volg vanaf hier de routebeschrijving vanuit Meppel. btw. is Battlefield 1942 niet het beste wat EA heeft gepresteerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...