Ga naar inhoud

HP4100C scanner op USB poort


Aanbevolen berichten

ik heb een ouder systeem meegekregen (pentium 2-300 ) om hier in Frankrijk geschikt te maken voor een amateur theatergroepje. Inmiddels de nederlandse W98 verwijderd en vervangen door een franse W98SE en een frans keyboard geinstalleerd + div software. Verder HP printer op parallel.modem etc. Alles geen probleem behalve scanner(HP4100C) op usb poort (werkte in NL prima) krijg ik niet aangesloten. Installatie software OK en daarna herkenning door windows en installatie van de bijbehorende drivers eveneens OK. Scanner staat dan keurig vermeld in apparaatbeheer !! Zodra ik iets ermee wil doen als test verdwijnt onmiddellijk de vermelding in apparaatbeheer en heb ik weer een onbekend apparaat. Heb diverse malen installatie opnieuw gedaan; steeds perfect verlopen tot ik het ding laat testen en weg is de vermelding. Vroeger heb ik dat ook gehad op mijn eigen pc hier; eveneens met liefst 3 usb scanners. Steeds goed herkent, even komt het scanprogramma op en weg is alles weer. Ik heb het toen uiteindelijk "opgelost" door op een usb poort een hub te doen installeren en via die geinstalleerde en herkende hub (met trafo) werkt wel alles goed maar dus niet op de originele usb poort direct ! Is er iemand onder jullie die me op weg kan helpen s.v.p ? Alvast bedankt voor elke zinnige bijdrage
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...