Ga naar inhoud

Kan jij wat ik niet kan


Aanbevolen berichten

Hallo, Een superprobleem teistert ons reeds maanden Geen geluid op onze computer De pc werd gekocht bij een warenhuisketen in Belgie, Megapool genaamd. Na formateren van deze pc heb ik nood aan men geluidskaartdriver Deze heb ik niet. Het merk dat we in het configuratiescherm zien is "Legacy" Mijn OS is Win XP Kan jij me op weg helpen want mijn zoekacties leveren niks op. 100x dank voor een link , een driver of een mogelijke oplossing Ook dank voor je tijd. Cg.
Link naar reactie
Als het een Packard Bell is, dan denk ik dat je een heel eind bent met [url=http://support.packardbell-europe.com/scripts/rdr.asp?page=/support/download/drv/CAT127-06.asp&menu=MySupport&cat=downloads&lang=6&c=BE]deze[/url] site. Die kwam ik tegen toen ik met google zocht op "legacy driver geluidskaart". Op die site staan drivers van de legacy geluidskaarten.
Link naar reactie
T kan dat na herinstall e.e.a. niet is goedgegaan. Als je bij aanschaf geen speciale drivers meegelevert hebt, zal de kaart gebruik maken van in XP aanwezige drivers. (plug and play) Mogelijke oplossing: Schroef de kaart uit je PC en verwijder hem bij je Hardware profiel. Restart de PC Plaats de kaart er terug in. Restart de PC XP zal nieuwe hardware ontdekken en de kaart verder instaleren.
Link naar reactie
[quote:3254aa6f03="cg"]Hallo, Een superprobleem teistert ons reeds maanden Geen geluid op onze computer De pc werd gekocht bij een warenhuisketen in Belgie, Megapool genaamd. Na formateren van deze pc heb ik nood aan men geluidskaartdriver Deze heb ik niet. Het merk dat we in het configuratiescherm zien is "Legacy" Mijn OS is Win XP Kan jij me op weg helpen want mijn zoekacties leveren niks op. 100x dank voor een link , een driver of een mogelijke oplossing Ook dank voor je tijd. Cg.[/quote:3254aa6f03] als je weer eens een topic start zet dan neer wat je probleem is. dus niet in die trand van( kan jij wat ik niet kan.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...