Ga naar inhoud

Formaat cd labels


Aanbevolen berichten

Ik gebruik gewoon Nero cover designer, lekker makkelijk en print op plano sticker materiaal van mactac, op de rug zitten breek slitten. Dan snij ik ze uit met zo'n cirkels-snijer (uit de witte boekkenhal van 2,50 euro) en voor de rest gebruik ik de stomper van een of ander goedkoop merk dat ik ooit heb gekregen. De hoesjes is een ander verhaal. Kleine tip, koop nooit van die voor gestanste (geslitte) labels, die zijn stervens duur. Voor de prijs van een setje kant en klaar labels maak ik er c.a honderd. Kijk eens in de witte boekkenhal naar zo'n cirkelsnijder met snij pad. Greetz bye mike. BTW voor dat sticker materiaal kun je o.a. terecht bij MultiCopy.
Link naar reactie
[quote:3783c5d4c4="derkdejong"]ik heb er geen ervaring mee, gerbuik zelf andere stuff, mar als ik de prentjes op de site van neonato bekijk en die vergelijk met een cd dan moeten die labels wel voldoen aan de ca 4 cm die jij wilt. maar je kan toch een winkel binnenstappen en een demootje vragen cd even in de doos te mogen kijken?[/quote:3783c5d4c4] Ja, dat is waar, maar ik wil ze via internet bestellen. Maar wat zou het voor moeite zijn, om de diameter van het middengat op de verpakking te vermelden. EasyComputing heeft wel labels met een middengat van 4 cm, antwoord gekregen na vraagstelling via de mail. Ik probeer het anders ook eens via de importeur van PressIt.
Link naar reactie
bij opus betaal je ook nog eens rembourskosten. ik kocht ooit bij de makro een doos connect labels 50 stuks voor een eurotje of 3. zat een adaptertje bij. de cd´s die ik ermee beplakte (alleen audio, want die draaien niet zo snel ivm balans van de cd) doen het perfect. dus als je een makrokaartje hebt..... enne: het gat is 4 cm
Link naar reactie
Bedankt derkdejong, maar ik ben in de gelukkige omstandigheid, dat ik mijn bestellingen kan combineren met die van mijn werk, spaar ik de verzendkosten mee uit. Maar de Makro is voor mij ook een optie, het gaat mij voornamelijk om het middengat van 4 cm en een redelijke prijs. Liep toevallig bij opus tegen deze aanbieding aan. Het had dus ook elk ander merk kunnen/mogen zijn. :)
Link naar reactie
[quote:46b8ac320a="WeBe"]Die voorgestansde labels zijn inderdaad soms stervensduur. Neem Avery en je schrikt je te barsten. Beter betaalbaar zijn de labels bij [url=http://www.opus.nl/]Opus Supplies[/url]. Momenteel betaal je voor 50 vel (100 labels) € 6,48 incl. BTW. Er staat trouwens bij vermeld of ze PressIT of Neato compatibel zijn. Wim.[/quote:46b8ac320a] WeBe, die heb ik juist ook op het oog, maar nergens kan ik info vinden omtrent de grootte van het middengat. Maar uit alle antwoorden maak ik toch wel enigszins op, dat een middengat van 4 cm wel eens een soort standaard kan zijn. Wel heb ik ooit labels gehad van Boeder, maar daar was het middengat kleiner van en onbruikbaar met mijn mal, de CDlaBuilder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...