Ga naar inhoud

HCC dagen 2003


Aanbevolen berichten

[quote:223ebcd9e2="Red Dragon"][quote:223ebcd9e2="jackdegek"]Wat denk je zelf? Aan zijn staart natuurlijk![/quote:223ebcd9e2] LOL, yeps en aan mijn rode schubben, Ach laat ik niet flauw doen, hier een foto van mij dan kan je me teminste herkennen: [url=http://www.7thsign.com/~jynx/tycho/dragons/europeandragon.jpg]Red Dagon[/url][/quote:223ebcd9e2] hey volges mij zag ik je laatst in de efteling nog! wat ik me afvraag is of die HCC beurs het waard is om helemaal vanuit groningen naar Utrecht (ofzoiets in die buurt) af te reizen, is het veel goedkoper dan bijvoorbeeld de interexpo beurs?
Link naar reactie
  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ken die beurs die jij noemt niet, maar de HCC beurs is gewoon een oversisez beursje. Vroeger was het niks, maar nu is het een al comerciele dingen. :cry: Overigens RD als je op de beurs komt waarom zouw je dan je foto geheim willen houden :roll: Ik vraag wel aan iemand wie jij bent, als ik het echt wil weten..... Wat dus eigelijk niet zo is, als ik er zoveel moeite voor moet doen :-?
Link naar reactie
[quote:f12277ddf4="computer_nerdo"]hey volges mij zag ik je laatst in de efteling nog! wat ik me afvraag is of die HCC beurs het waard is om helemaal vanuit groningen naar Utrecht (ofzoiets in die buurt) af te reizen, is het veel goedkoper dan bijvoorbeeld de interexpo beurs?[/quote:f12277ddf4] Is een beetje te vergelijken alleen dan is de HCC veel malen groter, de hallen van de jaarbeurs zijn helemaal gevuld. Naast verkoop is er dan ook nog een game-expo, hobbyclubs die bij elkaar komen en andere bezienswaardigheden. Ik zie het als een dagje vermaak en met misschien wel wat leuke hardware mee naar huis. Als je iets heel speciaals zoekt kom je vaak bedrogen uit: op Got stond verleden jaar een topic met als titel: Waar waren nou die papst fannetjes? Dat zegt al genoeg. Btw, we hebben toch allemaal de eerste post van Red Dragon gelezen? Gaat nu al een bladzijde erover hoe hij eruit ziet. Biedt hem geld voor zijn foto ofzo maar doe dat via PB, ik heb dit topic niet geopend om dat soort geblaat te lezen.
Link naar reactie
Jammer van het bovenstaande, maar over de Hcc Dagen is nog zo veel leuks te schrijven / melden enz. Ik ben trouwens wel van plan om met de trein naar Utrecht te gaan voor de Hcc Dagen. Ben vorig jaar niet geweest, maar twee geleden wel en de sfeer was goed daar. :wink: Ik heb trouwens geen aankoopplannen, omdat ik de garantievoorwaarden van de hardware niet zo goed kan vinden. Bovendien zitten de winkels overal in het land verspreid, waardoor als er iets mis is, ik hoogstwaarschijnlijk het helemaal apparatuur het raam uit kan gooien. Ik ben overigens wel geïnteresseerd in de [b:8baa357fcf]lezingen / demo's[/b:8baa357fcf] die worden gehouden op de Hcc beurs. Ik blijf op de hoogte met [url]www.hccdagen.nl[/url]
Link naar reactie
Vorig jaar zijn we met 3 man geweest ent was gewoon fun. Wij zijn met 2 speakersset naar huis gegaan (4.1+5.1), een atx case, muisje van 60 euro en een keyboard. Dit jaar ga ik op vrijdag (lekker rustig) met school :D Gratis entree, nadeel wel is dak een of andere opdracht mee krijg :-? Ga dit jaar op zoek naar een dvd brandertje van een euro of 120 en wat losse dvd+rw's die erbij horen. Voor de rest geen plannen (of ik moet ineens een paar honderd euro rijker zijn :lol: )
Link naar reactie
:cry: :cry: Wat een geluk hebben julie allemaal zeg, ik moet vrijdag gewoon naar school. En ik denk niet dat iemand van onze school het woord HCC kent. Behalve het ICT personeel dan. Overigens staat mijn school ook in Tilbrg dus da zal moeilijk gaan :( // De Geest Van Oirlo: Overigens wat is er zo erg aan een opdracht krijgen, op een computer beurs zal dei opdracht wel met computers te maken hebben. Ik zie je vaak op het forum dus dat zal een eitje voor je zijn! Wat is na vrijdag de rustigste dag? Za of zondag? Ik weet nog niet wanneer ik moet gaan vandaar.
Link naar reactie
Zondag zou ik persoonlijk niet gaan, dan gaan namelijk alle "dagjes" mensen erna toe, die niks beters te doen hebben en toch maar "thuis zitten". Zaterdag duz.... Over die opdracht, oke het zal idd wel niet zo moeilijk zijn. Maar wat voor opdracht die leraar gaat verzinnen weet ik nog niet, en ik denk dat die ook nogal wat tijd gaat opslokken duz....
Link naar reactie
Een van de belangrijkste reden dat het zondags zo druk is, is dat standhouders de restanten die ze niet meer mee terug willen nemen tegen spotprijzen dumpen. Dit gaat echter altijd om verouderd spul, maar het blijft wel leuk om te zien hoe de mensen daarvoor staan te dringen. :wink: En soms zit er wat leuks tussen, zit al 2 jaar te spelen met een racestuur van 10 gulden. :D
Link naar reactie
[quote:0fa8918301="NoepZoR"]Heb afgelopen week bonnetje voor abbo op de bus gedaan, ben ik dan lid voor de HCC beurs / December nr. ?? hoop et wel :P[/quote:0fa8918301] De leden hebben het nummer met de kaartjes al gehad, maar ik denk dat ze nieuwe abbo's nog wel nasturen, veel mensen worden toch vlak voor de HCC-lid om nog van die kaartjes te profiteren. Mocht je volgende week niks ontvangen, neem dan gelijk contact op met de ledenadministratie. Een vriend van mij had dit enkele jaren terug ook en kreeg netjes de kaarten nagezonden de dag voor de HCC begon.
Link naar reactie
ik ga ook met een vriend van school naar de hcc dagen. k ga er op 28nov heen aangezien ik dan voor niks kan reizen, mooi he zo'n ov-jaarkaart. k wil er vooral kijken naar een Lite-on dvd fikkertje en wat Zalman koelattributen (aangezien m'n vga en mobo fan me iriteren) iemand suggesties waar ik vooral heen moet, dus wat ik echt moet zien?
Link naar reactie
Niet als grapje bedoel maar: Je moet het hele verkoop gedeelte van de HCC zien. Als je er niet uitkomt kun je eens kijke of bij de C!T stand niet toevallig een mod van het forum is. Die kunne je vast wel helpen als je niet kan kiezen. Maar je moet de hele beurs afgaan omdat ze overal op de kleinere stands ook goeie dingen verkopen ookal zijn ze niet zo bekent. :wink:
Link naar reactie
Ik ga geen dure nieuwe dingen kopen op de hccdagen. Naar mijn idee is het verschil in prijs te klein. Vervolgens zit je nog met de garantie die dan altijd lastig te regelen is. Ik ga maar eens op zoek naar een heel eenvoudig fan control ding. Die schijnen ze hier in de buurt namelijk niet voor een fatsoenlijke prijs te verkopen. Ik zie het voornamelijk als een leuk dagje uit. :D
Link naar reactie
[quote:5a1901a91f="General X"]Als je er niet uitkomt kun je eens kijke of bij de C!T stand niet toevallig een mod van het forum is. Die kunne je vast wel helpen als je niet kan kiezen. [/quote:5a1901a91f] Tuurlijk; je vraagt gewoon bv Red Dragon om met je mee te lopen naar de diverse stands. :lol: :lol: Doet hij heus wel hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...