Ga naar inhoud

Interne USB2 hub, bestaat dat ??


Aanbevolen berichten

Bestaat er een usb2-hub die speciaal gemaakt is voor IN de PC ?? Ik bedoel dat ik 4 front aansluitingen krijg op mijn nieuwe kast, maar ik heb maar 2 aansluitingen op het moederbord. Nu kan ik wel via allerlei stekkertjes een gewone externe Hub er in leggen, maar echt handig is dat niet. Weet iemand of hier een andere oplossing voor is ??
Link naar reactie
Recht toe recht aan een een 4x usb hub (al dan niet USB 2.0) bestaat volgens mij niet. Je hebt wel inbouwsetjes die je in een 3,5 of 5,25 drive bay monteert. De kabeltjes lus je door naar de achterkant van je PC en je stopt hem daar erin. Dus eigenlijk een verlengsnoertje van achter naar voren. Je ziet vaak op pc beurzen vooral die van www.interexpo.nl De meeste die ik heb gezien zijn een combi vaak van 2x usb, audio, firewire, zelfs een com poort gezien. Zeldzamer zijn de 4x USB , maar ze zijn er wel. Succes met zoeken
Link naar reactie
[quote:4171fd531f="Bosje"]Recht toe recht aan een een 4x usb hub (al dan niet USB 2.0) bestaat volgens mij niet.[/quote:4171fd531f] Ik heb een interne USB 1.1 hub ... deze hebben dus in ieder geval bestaan. Volgens mij bestaan ze wel, echter de gecombineerde consoles is een betere markt voor. Ik heb er wel eentje gezien met 2 van die aansluitingen + firewire en de rest.
Link naar reactie
[quote:a957dd521e="jeroentje1983"]Ik bedoel dat ik 4 front aansluitingen krijg op mijn nieuwe kast, maar ik heb maar 2 aansluitingen op het moederbord.[/quote:a957dd521e] Dit had ik niet gezien. Dat betekent dat je eigenlijk dat je eentje naar 3 wilt converteren om er 4 te krijgen. Welke aansluitingen hebben de kabels in de kast? Echte USB stekers of print connectors. In het laatste geval zie ik niet direct een prakitische oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...