Ga naar inhoud

Firmware brander philips


Aanbevolen berichten

Ik heb een brander van Philips een CDRW1200. Nou heb ik 100 min cd's en die wilt hij niet lezen. Iemand vertelde mij dat ik dan de firmware moet updaten maar die kan ik nergens vinden op de philips site (laat staan mijn brander!!!) Weet iemand misschien of er een andere firmwareversie is voor mijn brander. Of is het btr dat ik een nieuwe brander koop die t waarschijnlijk wel doet?? Mich!
Link naar reactie
Bedoel je nou in jouw 1e vraag alleen lezen of ook nog branden..?? Jouw firmware-upgrade staat hier en is hetzelfde als die van mij (de 1600 serie -16x10x40) lees 't maar in het 'Leesmij'-bestandje (i/h engels) : http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/dcbint?mode=files&modname=PCRW1610K%2F00&moddesc=CDRW1600Series+-+Internal+CD+Rewriter+CD-R%2FRW+16x10x40x&moreList=0¤tIndexName=0&index_val=0&searchstring=16x10x40&confval=16x10x40&country=NL&prevcy=NL&totrec=8&lang=nld&screen=&tmplt=ce_eu&s=consumer Na de upgrade kon ik (en nu nog steeds ... :D ) op 20x branden, dus voor mij was het een goede zaak. Ik dacht dat de 1200 ook overburn tot 100min. kan, die van mij i.i.g. wel.., had er al een paar mee gebrand met NERO. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...