Ga naar inhoud

Wireless adsl router kopen


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben op zoek naar een goede wireless asdl router. Ik gebruik nu de asdl modem van hcc ( speedtouch thomson ) mijn zoon heeft een laptop met een kaart welke volgens de b norm werkt. Nu wil ik ook mijn desktops en printer (printer aansluiting is geen usb) draadloos laten werken. Het signaal moet sterk genoeg zijn om na twee betonnen vloeren, probleemloos te werken. Wat raden jullie mij aan ??????????????? Waar moet ik bij aanschaf opletten ??? Kan ik de modem die er nu is gewoon blijven gebruiken ?? Indien nee, waarom niet ?????
Link naar reactie
Twee betonnen vloeren kan inderdaad een probleem opleveren. het handigst is het dan ook om met de leverancier daar een afspraak over te maken: Werkt het niet, dan ruilen. Ik heb zelf een Linksys WRT54G. Die doet het over twee betonvloeren en door de muur van de buren heen, maar het is niet gezegd dat dat in jouw situatie ook zo is. Blijft toch een kwestie van proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...