Ga naar inhoud

Nieuwe printer


Aanbevolen berichten

Mensen, heb me de laatste tijd niet met printers bezig gehouden. Zwager komt bij me met de vraag wat voor een printer hij zou moeten kopen bij het AH systeem http://www.ah.nl die hij op advies van mij heeft gekocht vandaag. Hij wil er in de toekomst digitale fotoos mee kunnen afdrukken. Verder de kinderen werkstukken afdrukken voor school etc. De Canon i865 lijkt me een prima apparaat die nog een hele tijd mee zou moeten kunnen. Verder gebruikt de printer meerdere cardridges. Een test van deze printer ben ik nog niet tegen gekomen. Iemand een betere tip?. Bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Naar de betere PCboer met je zwager (laat hem wel de lekkere lunch betalen :lol: ). Kijk daar wat de resultaten zijn van de prints, lawaai, snelheid etc.. Kleurenprinters is gedeeltelijk ook persoonlijke smaak. Gescheiden inktpatrone (kleur) is volgens mij een must. Digtale foto's printen, volgens mij kan je ze beter laten afdrukken. (verkleuring onder invloed ultraviolette licht etc, glossy papier) AH heeft ook zon service, of de hema of zo.
Link naar reactie
[quote:4929b22d92="Bosje"]Naar de betere PCboer met je zwager (laat hem wel de lekkere lunch betalen :lol: ). Kijk daar wat de resultaten zijn van de prints, lawaai, snelheid etc.. Kleurenprinters is gedeeltelijk ook persoonlijke smaak. Gescheiden inktpatrone (kleur) is volgens mij een must. Digtale foto's printen, volgens mij kan je ze beter laten afdrukken. (verkleuring onder invloed ultraviolette licht etc, glossy papier) AH heeft ook zon service, of de hema of zo.[/quote:4929b22d92] Volgens mij heb je, om foto's te willen printen, een fotoprinter nodig. De i865 is een normale printer met 4 kleuren plus extra zwart. Je hebt 6 kleuren nodig. (zegt men) Wat het verschil is tussen een gewone printer met 4 kleuren of een fotoprinter met 4 kleuren weet ik niet. Misschien kan iemand hierop antwoord geven[quote:4929b22d92][/quote:4929b22d92]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...