Ga naar inhoud

Packard Bell of Philps PC


Aanbevolen berichten

Jaja, normaal zou ik dat ook wel doen, maar het gaat juist om algemen ervaringen over de merken, en service van fabrikanten, want die is hier van toepassing. Ik weet de exacte specs ook niet, en het boeit die mensen ook niet of ze een pentium III 2,8 hebben of een AMD Athlon 2400+, of onboard sound en video of aparte kaarten. 't gaat erom of ze geen problemen krijgen omdat elk systeem gammel is, niet om de exemplarische problemen, da's een kwestie van geluk. Hou 't effe simpel. Peter.
Link naar reactie
[quote:5255e0cd9c="P. Sanders"]Jaja, 't gaat erom of ze geen problemen krijgen omdat elk systeem gammel is, niet om de exemplarische problemen, da's een kwestie van geluk. Hou 't effe simpel. Peter.[/quote:5255e0cd9c] Windows, vroeg of laat krijgen ze toch problemen. Ga dan voor een een lease pc met service aan huis met gewenste reactietijden etc.. Kost wel wat euro's maar dan kunnen ze probleemsloos met de PC werken. Willen ze dat niet dan een PC bij een betere pcboer kopen of Compaq, HP of Dell.
Link naar reactie
[quote:5273e48cdb="P. Sanders"]Jaja, normaal zou ik dat ook wel doen, maar het gaat juist om algemen ervaringen over de merken, en service van fabrikanten, want die is hier van toepassing. Ik weet de exacte specs ook niet, en het boeit die mensen ook niet of ze een pentium III 2,8 hebben of een AMD Athlon 2400+, of onboard sound en video of aparte kaarten. 't gaat erom of ze geen problemen krijgen omdat elk systeem gammel is, niet om de exemplarische problemen, da's een kwestie van geluk. Hou 't effe simpel. Peter.[/quote:5273e48cdb] heeft weinig zin om te posten welke pc beter is als je zelf niet eens weet wat erin zit, een 2,8 ghz p3 lijkt me sterk. (Pentium 4 dus).
Link naar reactie
[quote:e3b63a19c2="P. Sanders"]Hoi, iemand vraagt aan me advies over de aanbiedingen van Mikro deze week: een gezinsPC van Philips of van Packard Bell; Packard Bell wordt geadviseerd door de winkelier en is wat uitgebreider qua software en iets duurder. Wat zijn de voors en tegens? Dit is voor hun de eerste PC. Peter.[/quote:e3b63a19c2] Nooit een merk-pc kopen! NOOIT! :cry: Merk-pc's zijn echt zwaar triest, laat, slecht uit te breiden, als iets kapot is, duurt het eeuwen voor je het goede onderdeel hebt. Stel gewoon zelf een pc samen, of laat dat je pc-boer doen.
Link naar reactie
[quote:3aaec366d4="MDJ"][quote:3aaec366d4="P. Sanders"]Hoi, iemand vraagt aan me advies over de aanbiedingen van Mikro deze week: een gezinsPC van Philips of van Packard Bell; Packard Bell wordt geadviseerd door de winkelier en is wat uitgebreider qua software en iets duurder. Wat zijn de voors en tegens? Dit is voor hun de eerste PC. Peter.[/quote:3aaec366d4] Nooit een merk-pc kopen! NOOIT! :cry: Merk-pc's zijn echt zwaar triest, laat, slecht uit te breiden, als iets kapot is, duurt het eeuwen voor je het goede onderdeel hebt. Stel gewoon zelf een pc samen, of laat dat je pc-boer doen.[/quote:3aaec366d4] Absoluut NIET mee eens! Ik heb hier 2 on-line gekochte pc's staan van NEC Computers, 1 van 3 jaar oud (Athlon 800) en 1 nieuwe (P4-3GHz). Scherpe prijs/ kwaliteit vehouding, zeer goede/ snelle on-site service en een zeer deskundige helpdesk.
Link naar reactie
Misschien eerst maar eens vragen, waar de PC voor gaat dienen en dan een PC op maat kopen en gezien het profiel wat je schetst van de mogelijke gebruikers, kunnen zij mogelijk goed door de bocht met een Packard. Maar als het btoch een merk moet zijn, een Dell? Veel mensen schijnen de prestaties van hun computer te moeten relateren aan die van de buurman en niet aan de gestelde eisen van de gebruiker. :o
Link naar reactie
Jaja, ok, rustig maar, zo zie je maar weer dat ze je toch een advies vragen terwijl je nog tikfouten maakt over P3 of P4. Maar ik lees zoveel over driverproblemen met Packerd Bell. En ik wil daar niet gaan kamperen om elke keer weer een probleempje op te lossen. Daar ik weinig hoor over Philipsbakken , zijn die dan beter? En het gaat om een PC voor spelletjes en straks voor de schoolwerkstukjes en zo. En misschien voor ma om 's wat in te tikken voor de Sint. Ik ga voor hun geen bak samenstellen zoals ik voor mezelf gedaan heb bij Informatique, wat me overigens wel prima is bevallen. 't gaat deze familie om een PCtje van rond de 1000 Euro, uit een foldertje van Mikro Elektro. Dus.
Link naar reactie
old, flor en obi-wan-kenobi ( :-? ) hier heeft niemand iets aan he TS: zoals al gezegd: koop of een zelf samengestelde pc, (waarom niet zoals jij zelf bij informatique?) of een pc bij van een goed merk zoals Dell. Packard Bell stond niet echt bekand als 'goed'' (he old, flor en obi-wan-kenobi :lol: ), en Philips...tsja sinds wanneer maken die pc's? Kijk eens bij dell zou ik zeggen: [url]http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/desktops?c=nl&l=nl&s=dhs[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...