Ga naar inhoud

Externe Iomega HDD werkt niet op mijn PC pentium 2


Aanbevolen berichten

Vraagje ik heb vrijwel alles gedaan ( software downloaden Iomega Site instaleren enz) om mijn externe Iomega HDD te laten werken maar geen enkel teken van leven, geen icoontje op mijn PC niets. De schijf is niet stuk bij de handelaar werkte hij onmiddellijk even in pluggen en het icoontje was zichtbaar zonder instaleren van software. Ik heb een Vobis pentium 2 PC Win98 . USB 1 of 2 ? andere apparatuur werkt wel op deze USB poorten. volgens de beschrijving van Iomega moet de HDD op de USB 1+2 werken Wie heeft de oplossing de HDD ligt al 14 dagen in de kast en dat is zonder.
Link naar reactie
[quote:5b16c8e505="rijk2"]Vraagje ik heb vrijwel alles gedaan ( software downloaden Iomega Site installeren enz) om mijn externe Iomega HDD te laten werken maar geen enkel teken van leven, geen icoontje op mijn PC niets. [/quote:5b16c8e505] Dus je heb de Win98 drivers gedownload http://www.iomega.com/support/def_hdd.html Heeft jouw externe harddisk alleen USB, of ook nog FireWire? Ik heb zelf ook een externe harddisk, een 120 GB Western Digital FireWire/USB 2.0 Combo. Als ik deze aansluit op een USB 1.1 poort op een Pentium II 266 Mhz. In Windows 98 SE verschijnt bij mij eerst het dialoog [code:1:5b16c8e505] Wizard Nieuwe hardware Deze Wizard zoekt naar nieuwe stuurprogramma's voor FireWire/USB2 Combo [/code:1:5b16c8e505] Dus de vraag is of je zo een dialoog gezien hebt, toen je externe harddisk via USB 1.1 aansloot?
Link naar reactie
[quote:eaffa23f7c="rijk2"] De schijf is niet stuk bij de handelaar werkte hij onmiddellijk even in pluggen en het icoontje was zichtbaar zonder instaleren van software. [/quote:eaffa23f7c] Lijkt me sterk; je zou toch zoiets de eerste keer moeten zien als wat jolo zeg. Of de drivers waren bij die handelaar zijn PC al eens eerder geinstalleerd. Bij apparaatbeheer geen problemen bij de USB?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...