Ga naar inhoud

notebook: acer aspire 1353 lc


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een notebook te gaan kopen mijn voorkeur gaat uit naar de Acer Aspire 1353LC. Ik heb deze gezien voor een kleine 1000 euro. Heb iemand ervaring met deze notebook? En is dit een goede keus? Of weet iemand nog een andere leuke notebook rond de 1000 euro. Aspire 1353LC: AMD Athlon XP 2400+, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 15TFT, 256MB RAM, 30GB HDD, DVD&CDRW, LiIon, 56K modem, Lan, no FDD
Link naar reactie
Acer staat bekend als een merk dat goede kwaliteit laptops maakt (geen Aldi-spul dus) voor zeer schappelijke prijzen. Zelf zou ik wat meer uitgeven voor een laptoppie, maar als je maar 1000 euries heb is het m.i. een prima keuze, zo niet de beste voor zijn prijs. Ben zelf overigens zeer tevreden met mijn Acer Travelmate 654LCi (meer dan 1 jaar oud, maar zeker nog niet gedateerd).
Link naar reactie
[quote:bdea53e46b="Obi-wan-kenobi"]Acer staat bekend als een merk dat goede kwaliteit laptops maakt (geen Aldi-spul dus) voor zeer schappelijke prijzen. Zelf zou ik wat meer uitgeven voor een laptoppie, maar als je maar 1000 euries heb is het m.i. een prima keuze, zo niet de beste voor zijn prijs. Ben zelf overigens zeer tevreden met mijn Acer Travelmate 654LCi (meer dan 1 jaar oud, maar zeker nog niet gedateerd).[/quote:bdea53e46b] AAAARCH, wat is er nou mis met MEDION stuff???? hoe vaak gaat het nou werkelijk kapot???? Ik vond dat ik goedkoop uitwas voor wat mijn medion laptop heeft. En het werk ook das toch alleen maar goed???? er zit verder weinig kloon zooi in: -siemens geheugen -geforce video -pentiun processor -hitachi cdrom -moederbord (medion dacht ik) -scherm, weet ik niet maar is bijzonder helder met goed contrast)
Link naar reactie
Ik raad een Acer Travelmate 290 of 291 aan. Een betaalbare Centrino notebook van rond de 1000 euro, te bestellen bij bijvoorbeeld Computerpirates.nl of ergens anders natuurlijk. Bij BCC of Mediamarkt was het te koop voor 1299 euro vor het laatst daht ik, misschien hebben ze het nu inmiddels verlaagd, op Internet is het voor rond de 1000 euro te krijgen.
Link naar reactie
[quote:fa76b5d349="Kjiratsiekoedel"][quote:fa76b5d349="Obi-wan-kenobi"]Acer staat bekend als een merk dat goede kwaliteit laptops maakt (geen Aldi-spul dus) voor zeer schappelijke prijzen. Zelf zou ik wat meer uitgeven voor een laptoppie, maar als je maar 1000 euries heb is het m.i. een prima keuze, zo niet de beste voor zijn prijs. Ben zelf overigens zeer tevreden met mijn Acer Travelmate 654LCi (meer dan 1 jaar oud, maar zeker nog niet gedateerd).[/quote:fa76b5d349] AAAARCH, wat is er nou mis met MEDION stuff???? hoe vaak gaat het nou werkelijk kapot???? Ik vond dat ik goedkoop uitwas voor wat mijn medion laptop heeft. En het werk ook das toch alleen maar goed???? er zit verder weinig kloon zooi in: -siemens geheugen -geforce video -pentiun processor -hitachi cdrom -moederbord (medion dacht ik) -scherm, weet ik niet maar is bijzonder helder met goed contrast)[/quote:fa76b5d349] Zal best niet snel kapot gaan, maar met kwaliteit bedoel ik eigenlijk meer 'stabiliteit' dan 'duurzaamheid'. Met minder goed op elkaar afgestemde componenten (m.n. mainboard) heb je een hogere kans op instabiliteit en zelfs vastlopers/blauwe schermen. En je hebt dan geen idee waar het aan kan liggen ... M'n Acer laptoppie is t.o.v. de kloonachtige merken die ik ken (Medion, Gericom, Jewel, Packard Bell, Microstar) erg stabiel te noemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...