Ga naar inhoud

[WINXP] Muis wordt niet gepakt


Aanbevolen berichten

Ik heb hier echt een vaag probleem. Kennissen van mij hebben een nieuwe draadloze muis gekocht, een trust 350wl wireless optical mouse. Ti's op zich een mooi ding en werkt goed op deze laptop waar ik nu op bezig ben. Alleen nu het probleem. Op de pc waarop hij moet gaan werken doet ie het niet. Het gaat om een MSI KT4 amd2000+. De muis werkt als volgt: Op de ontvanger zit een knopje met een lampje daarachter. Als je op een knopje drukt gaat het lampje langzaam knippere en als je dan op de muis op een knopje drukt wordt er verbinding gemaakt. Als je dan vervolgens de muis beweegt gaat het lampje heel snel knipperen. Dit werkt prima.................tot ik de pc aanzet. Het lampje blijft dan branden maar daar houdt het dan ook mee op. Als je drukt gaat het niet knipperen en ook als je de muis beweegt niet meer, je kan hem dus niet gebruiken. Stomme is dus dat het wel werkt als de pc uit staat en op deze laptop werkt hij ook. Het volgende geprobeerd: -andere muis aangesloten (met draadje)--> doet het wel -kabels gecheckt -Bios instellingen bekeken-->niets vreemds -GOT search--> geen soortgelijke problemen -Trust Hdesk gebeld-->hadden dit nog nooit gehoord-->geen oplossing Voor de duidelijkheid, hij zit aangesloten via de PS2-poort. Het moet waarschijnlijk wel een pc-probleem zijn aangezien hij het op de laptop wel doet. Ik doe toch al vele jaartjues prutsen met pc's maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand anders wel?? Of misschien een idee dat ik kan proberen? Ben dr nu al een havle dag aan kwijt, is dus een beetje zonde.
Link naar reactie
Okeej, de andere muis doet het nu ook niet meer.......... -Nog een andere muis geprobeerd--> doet het ook niet -Keyboard in muis gaatje gestopt en muis in keyboard gat-->keyboard werkt muis nie (PS2 aansluiting werkt dus wel) Affijn, de pc accepteert nu gewoon geen muis meer dus. bios reset gedaan-->niks WINXP install gedaan-->niks Alle stof weggeblazen met compressor-->niks Heeft iemand hier enig idee wat er aan de hand is?????
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...