Ga naar inhoud

DVD +/- multibrander van BTC


Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...
[quote:90c134e99f="pkh"]Heeft er iemand ervaring met deze brander. Of is er ergens een vergelijkende test o.i.d. te vinden? 8)[/quote:90c134e99f] Mijn ervaring tot nu toe: dikke ellende. Ondanks verschillende firmware upgrades nog steeds geen goede ervaringen. Deze drive blijkt nogal selectief te zijn met de mediaware. Zelfs dure DVD+RW hebben problemen. TDK, Imation, Fuji, foutmeldingen, vastlopers en geen bruikbare DVD's. :(
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:c759693325="BFG"]Ik heb de 4-speed versie en ben dik tevreden!! Ik heb nauwelijks fout-gebrande schijfjes, er werken een heleboel merken dvdtjes op deze brander! Met de goeie software( Nero 6, Shrink en Anydvd) brand ik alles zonder problemen![/quote:c759693325] Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geen problemen heb. Ik heb ontdekt dat een aantal van mijn +RW dvdtjes kapot waren. Momenteel gaat het weer erg goed met mijn BTC brander. Zowel op +RW (TDKs) als op +R (Fujifilm). Er komt ook veel nieuwe firmware uit. Zoveel dat ik zoiets heb van: alstie geen problemen geeft ga ik niet upgraden. Momenteel werk ik met v0250.
Link naar reactie
[quote:da02982906="BFG"][quote:da02982906]Er komt ook veel nieuwe firmware uit. Zoveel dat ik zoiets heb van: alstie geen problemen geeft ga ik niet upgraden. [/quote:da02982906] Waar vindt je die firmware? URL?? Beter dat ie het nu goed doet, welk merk cd's gebruik je?[/quote:da02982906] http://www.btc.com.tw/english/index.htm TDK DVD+RW en Fujifilm DVD+R, TDK DVD+R. Maar het gaat om de mediacode, op de website vind je de ondersteunde mediacodes. Helaas staan die niet op de verpakking vermeld dus je moet er eerst ééntje proberen te kopen, dan met een speciaal programma de mediacode 'lezen' en dan pas meer kopen. Of afgaan op wat anderen kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...