Ga naar inhoud

Q-motion pc aanbieding AH


Aanbevolen berichten

8) Is deze aanbieding zijn prijs waard? En kan ik met deze config. ook videobanden op cd/dvd zetten? Technische gegevens: - Type model - Q-motion 2.8 HT - Type processor - Intel ® Pentium ® 4,2.8 GHz met - Hyper Threading Technologie - Cache geheugen - 512 KB - Intern geheugen - 512 MB DDR RAM 400 MHz (2 module) - Moederbord - Gigabyte GA-8IG1000MK met 8x AGP - Grafische kaart - Gigabyte GV-R96P128D, Radeon 9600, - PRO 8x AGP,128MB DDR- 600 RAM, - TV-out, DVI- I Port. - Harde schijf - 160 GB 8 MB cache 7200 rpm Samsung - DVD - 16/48 DVD-ROM (1e DVD laadstation) - DVD-RW - DVD Dual brander, (2e DVD laadstation) - Read : 40x CD / 32x CDRW / 12x DVD, - Write : 40x CDR / 24x CD-RW /, - 4x DVD +/- R / 2x DVD +/- RW. - Diskettestation - 3,5 "[1.44MB ] - Fax-data modem - 56K V90 PCI - Videogeheugen - 128 MB DDR-RAM 600 MHz. - Uitbreidingssloten - 1 x AGP / 3 x PCI / 1 PCI sloten vrij - IEEE1394 (firewire) - 3 x aansluitingen aan de achterkant - LAN - Ja, on board [10/100 Mbit ethernet ] - Aansluitings- - mogelijkheden - 1 x Audio-In [Line-In ] - 1 x Microphone, - voorzijde - 2 x USB 2.0 -Flashgeheugenkaartlezer (6 in 1) - achterzijde - 4 x USB 2.0 - 2 x PS/2 [toetsenbord, muis], - 1 x Parallel - 1 x COM-Serieel, - 1 x LAN [RJ45 ] - 3 x 6 Pin IEEE1394, - 1 x 6-channel audio: - 1 x Line-Out, 1 x Rear-Out -1 x Subwoofer, - Center-Out1 x Line-In, 1 x Microphone-In - Geluid - On-board [Dolby Digital 6 channel audio], - Software DVD-speler met 6 kanaals, - Dolby audio support - Toetsenbord - PS/2 incl. Multimedia toetsen - Muis - USB optical Wheel Mouse - Software - MS Windows XP Home Edition - [OEM versie ] NL Recovery ® CD - Cyberlink Power DVD - Ahead Nero Burning Rom 5.5.x.x - Garantie - 24 mnd, reparatie (hardware) aan huis. Prijs van 1.399,-- voor 1.199.-- Optioneel: BenQ 17" TFT monitor van 499.- voor 399.- type BenQ FP 731
Link naar reactie
Ik denk dat ze met 2 module bedoelen dat er 2 van 256MB geheugen inzit. [url]http://nl.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-8IG1000MK.htm#[/url] Dit is het moederbord, en je hebt zo te zien 4 geheugenslots, dus je kunt er zo nog 512MB bij plaatsen. Het is een wel wat kleine moederbord, dus je hebt weinig plek voor insteekkaarten (maar 3 PCI sloten :( ).
Link naar reactie
[quote:daef8dc88d="pkh"]En kan ik met deze config. ook videobanden op cd/dvd zetten?[/quote:daef8dc88d] Nee, er ontbreekt volgens mij een analoge video ingang. Kan overigens wel middels een TV-kaartje of USB2.0 adapter. Geheugen 512MB lijkt me okay. Het is wel zo dat ik deze week ook tegen geheugen plafond aanliep. Ik gebruik nog 256MB DDR. Een video programma ging 1GB geheugen gebruiken, tja, dan is het net of de computer stil staat. Het is overigens de eerste keer dat ik echt tegen een dergelijk plafond oploop. Dit was trouwens met foto's op video zetten. Met gewone video's is mij het nog niet overkomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...