Ga naar inhoud

Optische muis verrot?


Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met een Logitech Pilot wheel muis. Het is 1 van de eerste optische muizen van Logitech (ik denk een jaar of 3 oud). Tijdens het bewegen blijft hij af en toe stilstaan. De comp geeft dan 2 piepjes. Na even wachten doet hij het weer. Ik werk momenteel met een gewone USB wheel muis (ook Logitech) en dat gaat goed. Ik heb de optische muis van binnen schoongemaakt, maar dat bood geen oplossing. Is mijn optische muis kapot? Heeft iemand ervaring met kapotte optische muizen?
Link naar reactie
Ik heb op zich geen ondergrond. Hij ligt gewoon op mijn bureau (Ikea meubel met glad licht hout). Er is de afgelopen 3 jaar niets in de setting verandert. Het enigste waar ik aan kan denken is de SiS chipset (648). Maar die heb ik al sinds april en ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik heb mijn BIOS geupdate en de nieuwste mouseware gedownload. Ik ben van plan om de lensjes nog 1x schoon te maken en dan houd ik het waarschijnlijk voor gezien met deze muis. Mijn voorlopige conclusie is dat optsche muizen eerder stuk gaan dan conventionele bal-muizen.
Link naar reactie
[quote:1dd40712a6="bigstaal"]Ik heb op zich geen ondergrond. Hij ligt gewoon op mijn bureau (Ikea meubel met glad licht hout). Er is de afgelopen 3 jaar niets in de setting verandert. Het enigste waar ik aan kan denken is de SiS chipset (648). Maar die heb ik al sinds april en ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik heb mijn BIOS geupdate en de nieuwste mouseware gedownload. Ik ben van plan om de lensjes nog 1x schoon te maken en dan houd ik het waarschijnlijk voor gezien met deze muis. Mijn voorlopige conclusie is dat optsche muizen eerder stuk gaan dan conventionele bal-muizen.[/quote:1dd40712a6] Misschien niet helemaal terrecht, techniek zal nu wel verbetert zijn neem ik aan. Maar toch mis ik eingelijk mijn simpele logitech muis met bal wel een beetje (microsoft intelli optical 5knops)
Link naar reactie
[quote:65729d37fd="bigstaal"]Om de ellende compleet te maken, kreeg mijn muis met bal vandaag dezelfde kuren als mijn optische muis. Hij scrolde niet normaal en de linker muisknop ging soms spontaan af (tijdens Call of Duty-spel). Het lijkt wel een soort contact storing. Mijn optische muis doet nu weer normaal. Heel vreemd.[/quote:65729d37fd] als het allemaal logitech is, waarom dan niet ff drives verwijderen en de nieuwste downloaden. (of het ligt aan dat spel).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...