Ga naar inhoud

Driver HP2276A


Aanbevolen berichten

voor welk besturingssysteem? Kan een andere driver geen uitkomst bieden? Ik weet dat de driver voor de deskjet 500 erg goed was en heb deze ook vaak voor andere deskjets gebruikt. Is er ook niet zoiets te verzinnen voor de HP2276A? (Ken deze printer zelf niet, weet dus niet waar ik em ergens moet plaatsen - ouder of jonger dan de 500??)
Link naar reactie
[quote:7e8a1d679a="C.D.de Jong"]:cry: Helaas op de HP site kom ik niet verder.[/quote:7e8a1d679a] Het is vrij logisch dat die niet wordt herkend omdat het nog een oude generatie printer is (gewoon Centronics 1-richting). Ik heb de term Dekjet (original) in combinatie met de term HP 2276A gevonden. Dus ja, de HP site biedt wel wat zinnige informatie. In de printer zit een standaard zwart cartridge 51626A. Waar staat het nummer 2276A? Aan de voorzijde of op een klein stickertje op de achterzijde? De echte naam van de printer staat in het algemeen aan de voorzijde. Volgens mij moet je dus zelf via Printers een nieuwe printer toevoegen. Ik vermoed dat "HP Deskjet" er wel bij staat, en anders kiezen voor de 500 serie of zo.
Link naar reactie
[quote:ddaa88c051="C.D.de Jong"]:x Helaas dat geef ik dus al aan, daar is niets van op de site te vinden, daar heb ik logisch al naar gekeken, zou anders niet zo slim zijn toch. :wink:[/quote:ddaa88c051]Tja ik weet niet hoe goed je gezocht hebt, maarre 'HP Deskjet' staat bij mij letterlijk in de printerlijst van WIndows XP. Even iets verder naar beneden zoeken ... Windows was wel een paar minuten bezig om die lijst te genereren ... maar dan heb je ook wat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...