Ga naar inhoud

Nieuwe harddisk gekocht Problemen: UNMOUNTED VOLUME


Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag een nieuwe harddisk gekocht Maxtor 80GB 2mb cache. Ik heb de nieuwe schijf als primary master gezet, de oude schijf als secondary slave, met een dvd-speler als primary slave en een cd-writer als secondary slave. Ik had de oude disk nog afgekoppeld om dat daar nog belangrijke data opstonden. Ik heb zonder problemen win xp pro kunnen installeren en daarna de oude disk bij aangesloten, die ook netjes toegankelijk was onder win xp. Ik had al een beetje software geinstalleerd waarvan de installatie-file nog op de oude disk stond, ook dit ging zonder problemen.T Na een paar reboots wilde ik een file kopieren tussen 2 partities van de oude disk. Plots begon de pc te haperen en na een reboot krijg ik gewoon net voor win xp opstart een blauw scherm met de boodschap UNMOUNTED VOLUME. Dit blijft verschijnen na enkele reboots of zelfs na de pc even uit te schakelen, in het bios en bij het opstarten wordt de schijf gewoon herkent. Heeft er iemand een idee wat er mis gelopen is? Is mijn nieuwe harde schijf gecrasht? Of is er softwarematig iets foutgelopen en kan ik dit nog herstellen? Hopenlijk kan er iemand mij helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...