Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dit word waarschijnlijk mijn systeem: AMD Athlon XP 3200+ AMD A7N8X Deluxe Asus 2x512Mb pc3200 Twinmos 9800Pro 128 Mb Club 3D Raptor 36,7 GB Western Digital Raptor 36,7 GB Western Digital 450W Dual Fan GOld Q-tec 80mm (casefan) Papst Xenon XS Sweex 16x48 Retail Asus 52x32x52 Retail LiteOn 1,44 Mb Floppy TEAC Inspire 5.1 5100 Creative Labs Ik heb mijn twijfels op het gebied van de harde schijf, want werken 2 Raptors gewoon met raid 0? En is het geluid(onboard) goed genoeg voor spellen en muziek? Oja, want dit word mijn eerste zelf knutsel PC, wat voor een kabels heb je allemaal nodig voor dit systeem? En zal ik er misschien een x-tra casefan in doen? Bedankt alvast!!!
Link naar reactie
Ziet er mooi uit. Ik zou alleen wel gaan voor een kwalitatief wat hoger voeding, een Antec ofzo. Persoonlijk zijn mijn ervaringen met Q-tec niet zo heel goed. 2 Raptors gaat overigens prima in Raid 0 hoor. Dat wordt echt supersnel. Ik zie dat je er al een extra Casefan in hebt hangen, nog een extra zal niet nodig zijn. Op het moederbord wat jij wil gaan kopen zit een MCP-T Southbridge, daarin zit Soundstorm. Dat geeft echt super geluid, vergelijkbaar met een SB Audigy. Prima voor games dus. Dit wordt echt een killersysteem, misschien ook eens verstandig, als je budget het toelaat naar een Athlon 64 opstelling te gaan kijken, dit brengt zeker nog wat extra performance met zich mee. De kabels die je nodig hebt... waarschijnlijk wordt alle bekabeling meegeleverd, natuurlijk is het wel mooi op rounded cables in je systeem te doen. Dit kost niet veel meer, en komt te airflow in je kast zeker ten goede.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...