Ga naar inhoud

verschil tussen medion en gericom


Aanbevolen berichten

jackdegek,turbulence en scenic 20, ik had het resultaat beloofd en hier is het:uiteindelijk bleven over: acer TM800, PB EasyNote M 7265of 7280 Medion 40700,Gericom blockbuster. Zeer mooi en waarschijnlijk héél goed maar véél te duur: Sony Vario, Liebermann (DE notebook!), Toshiba. Dell,HP en andere vielen vooral af wegens hun specificaties of moeilijke bereikbaarheid qua garantie. Dan begon de ellende: PB EasyNote...ze moeten zelfs je nationaliteit weten want een Belg kan géén 7280 kopen en een Nederlander geen 7265...(let wel: de 7280 is een "mobile" en de 7265 een gewone desktopcpu). Ik heb er twee weken over gedaan met allerlei contacten tot en met PB Be en PB Nl toe, maar iedereen verborg zich !? Ik ontdekte in DE een website "Pc-Welt" met vooràl tests...en wanneer je deze tests eens doorneemt merk je al onmiddellijk waarom Medion en Gericom uiteindelijk ook afvielen :roll: HINT VOOR ALDI-GEINTERESSEERDEN: ga [u:cc8ddf2a78]ZEKER[/u:cc8ddf2a78] naar deze site:www.pcwelt.de/news/hardware/discounter/34922/ :roll: en voor 29.10!! :roll: Jullie merken het dus: Acer travelmate 803LMib... Doorslag hebben gegeven: centrino, geruisloosheid,resolutie (1400!),gewicht en uiteindelijk ongecompliceerdheid. De tip betreffende warmte,gewicht en geluid heeft duidelijk meegespeeld. Hij kost enkele honderden euros meer dan de doorsnee goed uitgeruste B-klasse,akkoord. Ik vermoed echter hier wel betaald te hebben voor kwaliteit. Ondertussen heb ik ontzettend veel opgestoken over de topic "notebooks" wegens mijn zoektocht van zowat twee maanden. Bijvoorbeeld: het verschil tussen een M-pentium 4 en een pentium 4 M (aldiërs!opgelet!). Mocht er interesse voor bestaan ben ik altijd bereid verder te forummen zodra de travelmate "draait" en kan ik onbevangen mijn mening hier ventileren ('t zou natuurlijk ook kunnen dat ik een kluns ben...) vriendelijke groeten en allen hartelijk bedankt voor jullie interesse!! Flor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...