Ga naar inhoud

De Samsung CD-R/RW SW-252F Probleem!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een nieuwe brander gekocht (de oude heeft het helaas begeven :cry: ) maar nu merk ik met het programma Easy CD Creator dat mn brander helemaal niet zo snel brand als hij zou horen te doen. Mn brander hoort 52X aan te kunnen maar eigenlijk blijft hij rond de 6X hangen. Het ligt ook niet aan de CD'tjes die kunnen op 32X en zo heb ik ook mn brander ingesteld. Weet iemand hoe dit komt?? Eigenschappen Brander: Samsung CD-R/RW SW-252F branden 52X Herbranden 32X Lezen 52X Ps. Ik snap dat de brander zn topsnelheid alleen maar kan halen aan de buitenkant van zn CD maar zelf dit doet hij niet. En het verschil van 32 naar 6 vind ik wel erg groot :S
Link naar reactie
Ja ik heb DMA aangezet maar dat maakte helemaal niets uit behalve dat hij steeds bij een andere track wel effetjes op 22X maar daarna zakt hij heel erg snel naar die 6X. En het programma Easy CD creator zat bij de brander bijgeleverd dus dat zou eigenlijk geen problemen moeten geven. En nou heb ik ook Nero maar ik denk dat ik hem dan opniew zou moeten installeren want nu pakte hij de brander helemaal niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...