Ga naar inhoud

Medion laptop


Aanbevolen berichten

Wij hebben vandaag de medion laptop gekocht bij de aldi, maar nu vinden we dat het beeld erg slecht is. De kijkhoek lijkt wel erg klein, als je recht er voor zit wordt de onderkant van het beeld wat lichter en de bovenkant donkerder. Als je verder af gaat zitten, laten we zeggen een meter, misschien iets meer, wordt het pas een egaal beeld. Wij zijn nu niet echt bekend met laptop schermen, maar is dit normaal of is het beeld van deze medion laptop echt slecht? Nog meer mensen ervaring met deze laptop? Anders gaan we snel de promedion D470W halen.
Link naar reactie
[quote:f716505909="Obi-wan-kenobi"]Medion ... goedkoop blijkt meestal toch duurkoop. :( Ik zou gewoon stampei maken en geld terugeisen. Dan in een echte winkel een Acer kopen met zo'n mooi 15" schermpje met 1400x1050dpi! :P[/quote:f716505909] Stampei maken bij de Aldi? voor je het weet eindig je in een kartonnen doos :D Ik heb ook wel eens zo'n medion laptopje gezien, ik vond de kijkhoek van het scherm ook niet zo denderend, maar ik moet eerlijkheidshalve wel vermelden dat dat apparaat alweer anderhalf jaar oud is. Ik ervaar het genoemde probleem met mijn laptop ieg niet.
Link naar reactie
Is het nou afgelopen met de supermarktgrapjes :P Heb ff gekeken op die webs(h)ite van de Aldi ... dat ding is niet eens goedkoop! Echt zonde dat ze zo'n zware configuratie "cheap" willen houden met zo'n baggerschermpje ... :oops: Alternatiefje: Acer Aspire 1703SM P4 2.66Ghz, 17inch,512Mb,80Gb, DVD-RW voor voor geen 1600 euries :D
Link naar reactie
[quote:08fd890eff="Obi-wan-kenobi"]Alternatiefje: Acer Aspire 1703SM P4 2.66Ghz, 17inch,512Mb,80Gb, DVD-RW voor voor geen 1600 euries :D[/quote:08fd890eff] En die heb je natuurlijk zelf, gezien je er zo'n reclame voor maakl? :wink: Er is vaak genoeg gewaarschuwd voor die supermarkt crap, er zijn dan toch altijd mensen die aankomen dat het allemaal zo geweldig en goedkoop is...... Wie niet luisteren wil moet op de blaren zitten :lol: verwacht je nu zelf dat je dan net zo'n kwaliteit krijgt als bij een gerenomeerd merk?
Link naar reactie
ik heb de vorige medion laptop, en ben daar zeer tevreden mee. mijn moeder heeft een HP laptop van een 1 à 1,5 jaar geleden. die heeft een veel minder helder scherm vergeleken met de mijne. mijn kijkhoek is best wel goed voor een TFT-scherm (tuurlijk, een flatscreen CRT blijft mooi) Maargoed, ga in ieder geval ff terug met dat ding. suc6
Link naar reactie
Even een reactie op dit gebabbel op niks af om het zomaar te zeggen. 1. Je kunt ten alle tijden je aangekochte artikel binnen de garantie termijn aanbieden voor reparatie of -let op- zelfs terug brengen en geld terug krijgen. 2. De helpdesk is goed te noemen dus neem eens contact op zou ik zeggen. 3. Bij grotere problemen wordt de laptop of pc zelfs bij je thuis afgehaald na afspraak en ook weer terug gebracht op afspraak en de dan verrichtte handelingen woren binnen de garantie termijn niet in rekening gebracht. Ook het vervoer zelfs niet. Dus voor dat je mopperd lees het allemaal eens door de uitvoerige informatie die je erbij krijgt. O en even dit ik heb zelf geen Aldi produkten maar kennissen wel en die zijn zeer te spreken over de wijze waarop men problemen als die er zijn oplost. ..............
Link naar reactie
de service zal goed zijn, daar was ook nooit een discussie over. (zullen ze ook wel moeten willen ze goede verkoopcijfers houden.....) Dat zegt echter nog steeds niets over de kwaliteit van de verkochte waren. Maar ik heb het al vaker gezegd, voor sommige users zal het gebodene inderdaad wel tevredenstellend zijn. (en voor andere niet. :wink: )
Link naar reactie
Ik wordt echt ziek van dat gezamel over de kwaliteit van de aldi laptops. Als je er geen ervaring mee hebt zeik er dan niet over mee. Er zijn ongetwijfeld ook andere goede merken :wink: maar ook met aldi laptops is normaal gesproken niets mis. Ik heb al jaren een lifetec (medion) laoptop van zeer goede kwaliteit. met een scherm waar ik nog net niet vanaf de achterkant op kan kijken. Er zou volgens mij iets mis moeten zijn met dat scherm. Zoals de vorige mensen al zeiden. bel ze even. Zeker weten dat het opgelost wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...