Ga naar inhoud

no seek complete


Aanbevolen berichten

hmmm :oops: ja hehe je heb gelijk, ben niet duidelijk nee ok ff opnieuw: als ik een cd brand, dan krijg ik soms de foutmelding 'no seek complete' nu vraag ik me af wat er nou precies(ongeveer mag ook) fout is gegaan. nu heb ik ff getjekt met google, ennuh daar stond dat het aan de gebruikte media ligt, kan ik geloven want het gebeurt aleen maar met dezelfde rewritable. cd'tje is al best oud en gebruikt, (paar jaar). dus als iemand nog de betekenis weet dan zou ik dat nog wel willen weten (gewoon interessant), alleen weet wel waar het nu aan ligt. danks
Link naar reactie
[quote:1aaa4ff5ec="spiderned"]Zoals gezegd kan het liggen aan het feit dat de cdrw al heel vaak gebruikt is. Kan ook een bepaald type cd zijn waar de brander niet mee over weg kan. Kijk trouwens ook eens of DMA aan staat van de brander; een enkele keer kan dat helpen.[/quote:1aaa4ff5ec] wat voor speed zijn de cdrw die je gebruikt (degene die een paar jaar oud zijn). High-speed branders waar de jouwe onder valt kunnen niet goed of helemaal niet overweg met 2-4x cdrw . Omgekeerd geldt dat namelijk ook
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...