Ga naar inhoud

Problemen met toetsenbord


Aanbevolen berichten

Mijn laptop (HP Omniboek Xe3) waarop windows 2000 draait geeft soms problemen met zn toetsenbord. Soms (dus niet altijd...) doen mijn g & h toets het ineens niet meer. Tevens werken mn delete, home, del, backspace toetsen dan niet meer. Mijn pijltjes toetsen, links en rechts doen het heel zelden. Het komt ook wel eens voor dat de shift niet meer werkt, eel vervelend. Opnieuw opstarten eeft een zin. Soms werkt dan alles wel maar meestal werken de toetsen no niet. Ik ben er niet zeker van of het een hardware probleem is of dat het aan windows ligt. Heeft iemand dit wel eens vaker meemaakt, weet iemand misschien een oplossing? Het schermtoetsenbord gebruiken is nou ook niet echt lekker :)
Link naar reactie
[quote:e392a3ba68="Johnny321"][quote:e392a3ba68="M@rc"]Misschien zit er gewoon vuil onder. Maak het eens [b:e392a3ba68]proper.[/b:e392a3ba68][/quote:e392a3ba68] Typisch Belgisch woord, hoor je hier in NL niet vaak:D:D [/quote:e392a3ba68] Als je het maar begrijpt..... :wink: @ topicstarter: hang er eens ander toetsenbord aan. (ahum wel een [b:e392a3ba68]proper [/b:e392a3ba68] nemen)
Link naar reactie
Ik weet niet wat sjouwer bedoelde te zeggen, maar een toetsenbord van een laptop kan je heel goed vervangen. Ze zijn trouwens wel duur. Wat doet het toetsenbord in DOS? En dan met name die probleem toetsen. Heb je het daar ook dan kan je aannemen dat het toetsenbord het is. Je heb ook een kleine kans dat het een probleem van je moederbord is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...