Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een hp deskjet 720c en hij doet het perfect alleen op de belangrijke moment kom ik erachter dat ik geen inkt meer in de printer heb. zit op een grafische school daarom. omdat ik xp heb kan ik de driver niet installeren. dus kan ik ook niet het progamma openen waarin je kan zien hoeveel inkt je nog hebt. klinkt een beetje stom misschien, maar ik moet gewoon weten hoeveel inkt ik nog heb. weet iemand of ik via xp ook kan zien hoeveel inkt ik nog heb of weet iemand een driver?? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:48b8547381="jilles"]ik heb een hp deskjet 720c ... dus kan ik ook niet het progamma openen waarin je kan zien hoeveel inkt je nog hebt.[/quote:48b8547381] Ik wist niet dat de Win98 driver die optie bevatte. Ik ben de optie nooit tegengekomen in der standaard driver versie die ikzelf gebruik. Welke driver versie betreft het? Alleen de zwart cartridge (HP 45) bevat een venstertje waarop je kan zien aan de groen kleur hoe vol de cartridge nog is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...