Ga naar inhoud

MP3 naar MD


Aanbevolen berichten

Via een optische connectie, tussen de computer en de Mini-Disc Recorder, wil ik MP3 naar de MD overzetten: http://www.minidisc.org/charman/mp3tomd.html Het signaal komt de recorder binnen: de volumemeters van de recorder geven het signaal weer. Ik druk de recordknop in en de melding:"Cannot Copy" komt in beeld. Wat is de reden hiervan? En zijn mp3-bestanden gelijk naar md over te brengen of bestaat er software om mp3 naar md-formaat om te zetten, in de door mij geciteerde site wordt hier niets over verteld. Dit bevreemdt mij; mp3 en het md-bestandsformaat zijn, indien ik het goed heb begrepen, verschillende formaten. Mijn dank.
Link naar reactie
ja mp3 verschilt natuurlijk wel van compressie techniek dan normale md opname.. wat ik niet precies snapt wat wil je doen. Heb je een netmd ? of gewone md.. waarvan je dus eigenlijk gewoon normale opnamen wilt maken van 74 of 80 minuten. Ik weet namelijk dat er ook LP md bestaat en daar kan weer veel meer minuten op. Ik zou het zelf niet precies weten hoe het moet met digitaal afnemen. Maar wat ik altijd doe is gewoon een analoog snoertje in mn line-out van mn pc .. en dan zo opnemen. Dus 80 minuten lang.. Maar dat is denk ik niet hetegen wat jij wilt met je glasvezel kabeltje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...