Ga naar inhoud

Sky (Dixons) Centrino laptop, jullie mening


Aanbevolen berichten

Heeft iemand anders deze laptop? http://www.sky.nl/uwpc2.asp?system=C Een Centrino laptop hoort vele uren mee te gaan. Bij deze laptop haal je 2 1/2 uur als je de energieschema "altijd aan" selecteert. Met "laptop/draagbaar" haal je niet echt veel langer. Met "accu vol" kun je wel z'on 4 uur halen. Wat is jouw ervaring met deze laptop? Als iemand deze laptop niet heeft (de meesten van jullie), wat denk je ervan?[quote:59acb05d1b]Sky Powernote Centrino 1.4GHz i3743 Basis prijs: € 1,499.00 Operating System Microsoft® Windows® XP Home Editie NL Pre-installed + Restore functie Processor Intel Pentium-M 1.4 GHz Centrino, 1MB Cache Moederbord Intel 855GM, incl Wireless LAN Geheugen 512MB SO-DIMM DDR Harddisk 40GB Ultra DMA 66/100, 4200RPM Monitor 15" TFT Scherm. Max Resolutie: 1024x768 Videokaart Intel Integrated Extreme Graphics DVM (MAX: 64MB) Communicatie 56Kbps V92 modem, MiniPCI 802.11b wireless module met antenne Geluidskaart Integrated AC97 audio. SoundBlaster pro compatible Speakers ingebouwde stereo speakers Toetsenbord Windows 9x + functietoetsen Muis Glidepad 2-knops + scroll button Behuizing Sky Mobile behuizing, 326x270x30mm, Gewicht: 2.68Kg Garantie 1 jaar pick-up & return service + telefonische ondersteuning CD-writer Combodrive: 8x DVD, 24x CD-R, 10x CD-RW, 24x CD-ROM Add-on Multi Cardreader Netwerkkaart 10/100Mbps UTP on-board Software PowerDVD, Easy CD-Creator, Norton Anti-virus 90-dagen versie [/quote:59acb05d1b]
Link naar reactie
had je beter voor die XP2500 aanbieding kunnen gaan die vorige week bij de Lidl was. deze is wel leuk, maar voor dat geld is er wel beter te krijgen. minpunt van deze; - weinig MHZ - niet super videokaart maar wat is je bedoeling ermee? gamen of office??? heb net ff gauw zitten neuzen (weinig tijd) http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1785 of kijk eens op hun site. Zij hebben vaak leuke schootcomputers voor aantrekkelijke prijzen..
Link naar reactie
Het is een Pentium-M processor, ook wel banias genoemd. Wat prestatie ligt het op z'on 2ghz denk ik, maar het is zuiniger met energie en zorgt voor lichtere laptops. Dat is een pluspunt. Met deze laptop kun je 4 uur en langer halen (dus non-stop werken) als je de accu 100% oplaadt en vervolgens de energieschema "accu vol" selecteert. Ik heb het nog niet echt geprobeert met 3D graphics, maar ik gebruik het vooral voor office toepassen, websites maken, programmeren, etc. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat de accu wat langer mee zou gaan, daarom dacht ik dat mijn accu misschien kapot was. Ik ben dus benieuwd of er toevallig iemand anders is met deze laptop en misschien zijn/haar ervaringen met mij wil delen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...