Ga naar inhoud

BUGCODE_USB_DRIVER ERROR op xpmachine


Aanbevolen berichten

Ik krijg telkens als ik mijn sweex webcam op mijn pc (AMD) aansluit een bugcode_usb_driver error en een heel verhaal daar aan vast. En de pc reageerd niet meer. Het cameraatje werkt wel op mijn andere computer een pentium. Wat kan er aan de hand zijn? Ik weet het dus niet meer. Ik heb mijn pc al eens een keer opnieuw geformateerd en ook alle drivers enz enz er af maar het blijft maar aan de gang. Wat moet ik doen?
Link naar reactie
"BUGCODE_USB_DRIVER " geeft in ieder geval aan dat het probleem is opgetreden nadat de driver al was geinstalleerd......probeer eens het volgende : herstart de computer en druk F8 in, kies dan 'LAST GOOD KNOWN CONFIGURATION' of 'Laatst bekende goede configuratie' Wellicht is het dan al opgelost en anders kun je het volgende proberen : 1.start in 'veilige modus' 2.ga naar Mijn Computer ----> eigenschappen ----> Hardware ----> apparaatbeheer en verwijder de usb-camera uit deze lijst 3.herstart de computer 4.installeer de USB driver opnieuw
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...