Ga naar inhoud

optische muis, voor- en nadelen


Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:b77fa4dcec="Lionhead"]Ok, nieuwe vraag. Wat vinden we van de muizen van Trust? Is logitech echt zoveel beter. Ik bedoel de Logitech MX-700 Cordless Optical Mouse kost al snel 85 euro. Beetje veel, maar zoek wel iets in die richting, eentje met oplaadstation. Anders toch maar Microsoft, hmmm twijfels................. Help!!![/quote:b77fa4dcec] als je eff goed had gelezen dan had je gezien dat dit draatje van 5 oktober is.
Link naar reactie
[quote:2f3e2df18b="pascalheister"]ik heb zelf de Logitech MX 700 en zie alleen maar voordelen van optisch en draadloos. -Batterijen nooit leeg -geen draad en balletje -bij de MX 700 zit een dockingstation bijgeleverd Dus wanneer je muis niet gebruikt b.v. s'nachts zet je hem in de lader en is ie binnen 2 uur vol. Ik heb nog geen 1 keer gehad dat hij onder gebruik leeg ging. Heb hem nu ruim 5 maanden. Pascal[/quote:2f3e2df18b] dit ding is gewoon sick duur vind ik :roll: Ik heb een Logitech dual opticall (met touwtje en 2 ledjes dus 2x800dpi) ik ben/was een Die-Hard Counter strike speler en tja dan wil je een puike muis. maar een Logitech OEM optical muisje is echt nix mis mee, netzo fijn uit eigen ervaring, vind em fijner dan MS muizen volgende muizen heb ik in huis: van fijn naar minder fijn: - [url=http://www.logitech.com/lang/images/0/15.gif]Dual optical[/url] - Standaard Pilot Wheel Mouse Optical - MS Intellimouse Explorer
Link naar reactie
Pfff, zet ik mijn vraag in een topic die reeds bestaat i.p.v een nieuwe te maken is het weer niet goed........................... Maar ff on-topic. Wil dus graag eentje zonder draadje hehe. En wil dus geen last hebben van oplaadbare batterijen. Wat vinden we hiervan: http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13020 of deze http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13091 Beide muizen zijn betaalbaar....
Link naar reactie
[quote:892bafbe6d="Lionhead"]Pfff, zet ik mijn vraag in een topic die reeds bestaat i.p.v een nieuwe te maken is het weer niet goed........................... Maar ff on-topic. Wil dus graag eentje zonder draadje hehe. En wil dus geen last hebben van oplaadbare batterijen. Wat vinden we hiervan: http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13020 of deze http://www.trust.com/products/default.htm?artnr=13091 Beide muizen zijn betaalbaar....[/quote:892bafbe6d] Je spreekt je zelf een beetje tegen, zonder draadje en geen oplaadbare batterijen. Ik heb de bovenste, alleen ander merk. Op de beurzen zie je deze voor rond de € 20-25 aangeboden worden. Is wel met lader en oplaadbare batterijen. Voor gewoon huis tuin en keuken gebruik voldoet hij bij mij perfect. Het is geen Logitech, maar dat is ook logisch gezien de prijs. Als je die muis koopt, moet je hem om de twee dagen op de oplader zetten. En een paar reserve batterijen achter de hand houden. :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb zelf de MS Wheel mouse optical USB, en ben er heel tevreden over. heb hem al meer dan 1.5 jaar en be ner zeer tevreden over. hij heeft dan wel een snoer, maar dat is wel zo lang, dat je je daar echt niet druk over hoeft te maken. z'n draadloos muis is wel leuk, maar die wil nog wel eens zoek raken. maar ja das m'n persoonlijke mening. optical muis wil ik nooit meer inruilen voor een muis met balletje, altijd dat schoonmaken, NOOIT meer.
Link naar reactie
Ik heb een intellimouse explorer van microsoft en die bevalt me echt prima, als ik een nieuwe muis zou gaan kopen wordt het waarschijnlijk ook weer 1 van microsoft. Ik denk niet dat er veel verschil kwa kwaliteit zit tussen de muizen van microsoft en logitech dan het uiterlijk. Over trust heb ik een: (op vooroordelen gebasseerde mening) adser! Tja ik heb zelf nog niet eerder met trust muizen gewerkt maar ik vind het een btje goedkoop en simpel die muizen... Over draadje/geen draadje ben ik simpel: ik heb absoluut geen last van het draad en zorgt er in ieder geval niet voor dat je met lege batterijen kom te zitten of dat je je muis moet opladen. Lijkt mij ook gewoon irritant als je voornamelijk aan het gamen ben en de batterij een btje leeg raakt waardoor je muis daardoor niet meer goed reageert.
Link naar reactie
[quote:0940f827cb="Kaz'Duzar"]Ik vindt de muis een van de belangrijkste onderdelen van je pc; je gebruikt hem bijna altijd. Zelf heb ik een :Logitech MX 500 en vindt hem heel lekker in de hand liggen (en de forward/back knopjes voor je browser zijn errûg handig). Ik weet niet of je hem alleen gebruikt voor wat tekstverwerken of dat je veel gamez speelt. Als je veel gamez speelt, neem dan een muis met een hoge preciesie (zoals de MX-500)[/quote:0940f827cb] ^^ Helemaal mee eens. De Logitech MX500 is simpelweg de beste: niet te zwaar, maar ook niet zo'n licht flutdingetje (wil je m lichtermaken, schroef m open en haal er een gewichtje uit), lekker mét staart, optische sensor staat continue aan en de batterijen raken ook nooit leeg. Hij ligt ideaal in de hand, of je nou grote handen hebt of kleine, heeft een soepel wieltje en de twee extra knoppen aan de zijkant zijn zalig bij het surfen (standaard namelijk BACK/FORWARD) ik kan daar nauwelijks zonder mee. De prijs is voor zo'n topmuis behoorlijk schappelijk (adviesprijs 60€, maar ik heb m gekocht voor 48,50€) en je krijgt 5 jaar garantie waar je nooit gebruik van zal maken omdat ie toch nie kapot gaat! :P Ook het uiterlijk vind ik erg chique, strak en stijlvol. (en ja dit is mijn eerlijke en oprechte mening, niemand van Logitech heeft me ervoor betaalt (of me een gratis muis gegeven :P). suc6, Chunky PS: neem de MX500, voor als je dat nog nie begrepen had :D
Link naar reactie
Ik heb thuis 2 optische muizen. Eentje heeft snoer en de andere niet. Die met snoer vind ik zelf toch wel het fijnste. Die met batterij is vervelend, want je moet onderhand elke maand de batterij opladen/vervangen. Ik heb laatst nu ook een andere optische muis gekregen, maar dan met oplader. Ik vind optische muizen zelf wel fijn, maar alleen als er stof op het oogje zit, dan moet je flink gaan pielen :evil: :lol:
Link naar reactie
[quote:833e021807="Vandread"][quote:833e021807="Interficior"]Is alleen baggerlelijk :P[/quote:833e021807] dus jij gaat een muis van 70 euro kopen omdat ie mooi is :-? lekker nutteloos :lol: als je beetje hoger kijkt zie je dat ik zelf een Dual Optical heb...[/quote:833e021807] Ik heb mijn muis anders gekocht voor 39,- (ja, toen nog) Ik vind die knoppen van de MX 500 juist irri, ik houd denk ik mijn muis iets te stevig vast. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...