Ga naar inhoud

Marmitek PC to TV sender


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de Marmitek PC to TV sender. Het aansluiten is gelukt. Ik krijg 't beeld en geluid van m'n PC op TV. Maar als ik nu een film aanzet, zie ik de film niet op de TV, wel op m'n PC. Ik speel hem niet fullscreen af, nu zie ik windows mediaplayer, met in 't midden een zwart vlak, op m'n PC zie ik daar de film, maar op m'n TV niets. Fullscreen afspelen heeft 't zelfde. Ook zie ik WEL de ondertiteling maar niet de bewegende beelden van de film. Wat kan er hier mis gaan? (Mijn PC: Windows XP, ASUS GF4 ti4200 128 mb 8x agp, detonator 45.23 Mijn TV: Philips 25PV808-815/39 Video combi) Hoe kan ik dit oplossen?
Link naar reactie
Lees de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415]Videokaarten FAQ[/url] Daar staat oa. ook dit:[i:b6bbc8c764] Probleempjes: Ik heb zwart wit beeld: Check de instelling voor S-video of Composiet. Kijk in de handleiding van je TV welk type signaal wordt ondersteund en welke externe ingang je daarvoor gebruiken moet. Op de monitor zie ik de DVD film maar op TV alleen een zwart window Verlaag de resolutie naar 800x600 op beide schermen en installeer eventueel de nieuwste drivers voor je videokaart. Ook kan het helpen wanneer je de primaire en secundaire monitor instelling wisselt. Je TV wordt dan het primaire scherm en je monitor secundair. Ik krijg geen beeld of alleen maar wat strepen Hier wordt PAL gebruikt wat meestal ook door de videokaarten automatisch ingesteld wordt. Sommige kaarten staan toch op NTSC en da's nie goed. [/i:b6bbc8c764]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...