Ga naar inhoud

Niet fatsoendelijk kunnen branden?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Lite-On 32x12x40 brander. Als ik een willekeurige cd brand, gaat mijn hele computer flippen. Cpu gebruik stijgt naar 100% (met een 2500+ @ 3000+) en ik niet eens meer fatsoendelijk een liedje draaien met winamp. Dit probleem is er vanaf ik een nieuw moederbord / cpu heb. Dit probleem had ik bij mijn thunderbird @ 1400mhz nog niet. Zou het kunnen komen omdat ik mijn ide controller nu helemaal vol heb hangen. (op mijn vorige moederbord had ik een duall raid controller waar ik alles op master setting kon hangen) Nu heb ik 2x80gb primary hangen, en een dvd + brander op secondary. Iemand een oplossing?
Link naar reactie
Is dat het systeem met de A7N8X? De Nvidia IDE-drivers geven veel problemen, vooral met branders en HD performance. Ik kan je niet echt aanraden welke driverversie je moet nemen, omdat de ervaringen zo wisselend zijn. Ik had bv. veel problemen met de standaard Microsoft drivers onder 2000, en met Nvidia-drivers, waar veel gebruikers problemen mee hadden, zijn de problemen bij mij juist opgelost. Kijk eens op het forum bij http://www.nforcershq.com wat de laatste stand van zaken is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...