Ga naar inhoud

CD-writer eruit / DVD writer erin --> Nero


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een NEC ND-1300a DVD writer gekocht die mijn oude Plextor CD-writer moet vervangen. Bij de Plextor heb ik destijds een versie van Nero gekregen: het betreft een "plextor-only editie". Mijn vraag is nu of ik deze Nero versie nu helemaal niet meer zal kunnen gebruiken als ik de cd-writer vervang door de dvd-rewriter. Overigens ben ik me ervan bewust dat ik sowieso moet updaten naar versie 6.0 van Nero. Kan iemand mij vertellen of ik het huidige programma moet de-installeren? Dank, Alcor
Link naar reactie
Beste Jank, Bedankt voor de info. Nu weet ik in ieder geval DAT ik moet investeren in nieuwe software. Blijft alleen een beetje wrang dat ik nu twee keer dezelfde software moet kopen. Ik troost me met de gedachte dat ik dan in ieder geval wel versie 6 heb, en dat die niet tot een van de branders is beperkt. Groet, Alcor
Link naar reactie
[quote:c86b1b5917="nldoesu1"]Beste Jank, Bedankt voor de info. Nu weet ik in ieder geval DAT ik moet investeren in nieuwe software. Blijft alleen een beetje wrang dat ik nu twee keer dezelfde software moet kopen. Ik troost me met de gedachte dat ik dan in ieder geval wel versie 6 heb, en dat die niet tot een van de branders is beperkt. Groet, Alcor[/quote:c86b1b5917] het is minder wrang dan je denkt. De software die je kreeg toen je de plextor kocht is OEM. Uitgekleed, goedkoop. Anders had je de full version moeten kopen van Nero (die is duurder) en heb je dan geen beperking.
Link naar reactie
De truc die men bij Ahead uithaalt is dat men één versie van de software maakt met alle toeters en bellen. D.m.v. de serienummers kan men dan de software branderspecifiek maken (of juist niet). Ook de full version of Nero Express wordt m.b.v. het serienummer geregeld. Met een ander serienummer voor een ander merk brander is het niet nodig de software te verwijderen. Gewoon in Nero [i:ad35781e73]Help|Enter New Serial Number[/i:ad35781e73] kiezen, nieuw serienummer intoetsen en klaar. Een nieuw serienummer koop je bij Ahead of haal je van het net.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...