Ga naar inhoud

Mijn tanden in Blue-Tooth of uitbreiden WLAN?


Aanbevolen berichten

Sinds kort in het bezit van een strakke Laptop. Samen met mijn WLAN is dat heerlijk internetten in de achtertuin! Printen, da lukt nog niet zo goed, want dan moet eerst die ouwe reus aangezwengeld worden en dan kan ik printen via het netwerk. Nou had ik gezien dat ik een printerservertje kan kopen voor mijn WLAN, maar dat kost een lieve 157,50 (beutje veul voor een afdrukje). Is er een truc om mijn printer te verreiken met een Blue-Tooth chip, of kost dat ook een vermogen, want dan moet ik natuurlijk de ouwe reus ook "upgraden"?
Link naar reactie
gebruik je alleen WLAN of ook nog gewoon Cat5? Ik heb namelijk dezelfde situatie, maar dan gaat er vanaf mijn WLAN router nog een gewone kabel naar mijn swith dit alles weer verdeelt over de andere computers. Ik heb een HP Laserjet met interne netwerk IO kaart en die heeft dus gewoon een DHCP adres van mijn router. Dus dat is misschien ook nog een oplossing, scheelt in iedergeval veel geld. Maar als je het inderdaad draadloos wil gaan doen, dan kom je inderdaad zowel voor Bluetooth als voor Wlan op ongeveer de zelfde prijs uit.
Link naar reactie
Hmm, Dat schiet dus niet erg op voorlopig. Zou mijn USB printer het trouwens wel trekken als ik daar een parallelle kabel aan knoop? Zo'n WLAN printer server heeft namelijk geen USB poortje... Wisja: zie het 2e voorbeeld in deze cursus: doe er je voordeel mee! [url]http://www.computertotaal.nl/cursussen/cst.cfm?id=112[/url][/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...