Ga naar inhoud

Printer print vreemde kleuren


Aanbevolen berichten

Ik heb een Lexmark 3200 printer en hij is ineens vreemd gaan doen. Als hij kleuren moet printen dan print hij andere kleuren als de orginele. Bijvoorbeeld de foto is flets en bijvoorbeeld wat geel moet zijn wordt roze. Wie weet wat er aande hand is. Dacht eerst software fout maar dat is het niet de harde schijf heb ik geformateerd en opnieuw win98 geinstalleerd en geen verbetering. Wie weet de oplossing b.v.dank
Link naar reactie
[quote:bd1a151a56="maurice5"]Ja zo`n reactie krijg je van mensen die niks te doen hebben. Graag antwoorden waar ik wat aan heb anders kan je beter uit je neus eten "doe je nog wat nuttigs".[/quote:bd1a151a56] Je kunt wel hoog van de toren blazen, maar een beetje rustig mag ook wel. Je hebt nog maar 10 posts hier. Er stond niet in je vraag hoe oud de printer is c.q de inktpatronen. Dus vandaar dat ik dit als eerste aangeef. Het is bekend dat bepaalde kleuren in een patroon eerder op zijn als de andere en daardoor vreemde kleuren gaan printen. :wink: Dus als jij volgende keer je vraag duidelijker stelt, kan ik misschien uit mijn neus eten, en hoef ik geen verloren moeite doen om je te helpen. :(
Link naar reactie
Beste Rob The Great, Ik hoop wel dat je kunt begrijpen dat ik geiriteerd kan worden, omdat er bij een hoop forums domme antwoorden gegeven worden. Maar goed je heb gelijk ik ga het uitleggen. Het printerinkt is pas nieuw na 5 maal een foto geprint te hebben ging hij vreemd doen ,de printer is ongeveer 2.5jr oud,voor foto`s gebruik ik fotopapier (gebruik ik al sinds ik de printer heb en 5 keer een vulling te hebben gekocht) De vulling is origineel lexmark. Wil je nog meer weten voor een leuk goed antwoord dan hoor je het wel . Bedankt alvast... :oops:
Link naar reactie
Ok ik zal het proberen, ik weet niet hoe de patronen van Lexmark zijn. Ik heb zelf een HP. Als je hier een patroon vervangt, dan vervang je gelijk de printkop. Als dit bij Lexmark ook zo is, dan heb weet ik niet een-twee-drie een oplossing. Maar zit de print kop im je printer zelf, dan kan het wezen dat je printkop smerig is. Dan is het een kwestie van je printkop reinigen met bhv een wattenstaafje en alcohol. En verder kijken of er medeforummers een antwoord hebben voor je probleem. BTW welkom op dit goede forum, je moet maar zo denken, velen weten meer dan een. :D
Link naar reactie
[quote:f5200ca615="maurice5"]Bij Lexmark vervang je de kleuren en tegelijk de printkop en ik heb ook de spuitopeningen laten reinigen (door het softwareprogramma )en dan komen de kleuren geel rood en blauw te voorschijn dus een verstopping is het niet .En zwart is apart en die is ook niet verstopt. :wink: Dus als iemand iets weet GRAAG.[/quote:f5200ca615] Ken geen Lexmark maar suggestie : Gebruik je de laatste drivers ? Zo ja, gebruik de originele zoals toen meegeleverd. Zo nee, gebruik de laatste. Als dat het nog niet oplost en aangezien je een frisse winstall heb gedaan, dan zou ik het meer in de printer gaan zoeken ? Voorzichtig met een wattestaafje de aansluitingen schoonmaken dus waar het inktpatroon contact maakt met de lexmark. Ik weet het niet beter te omschrijven. WELKOM op het forum, we hebben ook LOL met elkaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...