Ga naar inhoud

harde schijf


Aanbevolen berichten

[quote:a68c9d2b6d="computer_nerdo"]opnieuw formateren? de werkelijke grote valt soms teleurstellend uit... laatst een 160Gb waar maar 123Gb uit kwam :([/quote:a68c9d2b6d] Hoe het precies zit weet ik niet, maar je hebt GiB en GB. Een 60 G(i?)B hardeschijf valt uit als 57. Er staat op de schijf en in winkel wel 60 GB, maar daar wordt (eigelijk) GiB me bedoelt. Volgens mij marketingtruc. Misschien kan iemand mij vertellen hoe het precies zit..
Link naar reactie
Zou iets van 5.1 moeten zijn in windows. Zoals gezegd, kijk met fdisk/pm of welke tool er ook op je OS beschikbaar is hoe je HD is ingedeeld. Toevallig een Compaq waar nog wat wordt weggehaald voor een setup partitie? En ten aanzien van dat artikel op tweakers. Waar klagen mensen over :-? Kilo staat nog altijd voor 1000, dus je krijgt exact waar je om vraagt. Je moet blij zijn dat als je 128MB geheugen koopt, je eigenlijk wat meer krijgt. Verder wordt er ook niet geklaagd over de klok-frekwentie; die zou dan ook te laag zijn. En wanneer wordt AMD aangeklaagd. Als je een 2800+ proc koopt krijg je ook geen processor die op 2.8GHz draait. Ook dat is misleiding. Ik word zo moe
Link naar reactie
@Wim Das geen misleiding, hij is net zo snel als een P4 2.8 ghz. De kloksnelheid van AMD is lager maar wordt door andere dingen gecompenseerd -------- Wat mij ook opvalt, ik heb een USB pendrive van 64 MB, maar er wordt 60.9 aangegeven. Net als mijn MP3 speler, 32 MB, die geeft 30.9 aan. Voor MP3 scheelt dat hoop (vaak net liedje meer minder)
Link naar reactie
[quote:48633f1764="Wim Sturkenboom"]En wanneer wordt AMD aangeklaagd. Als je een 2800+ proc koopt krijg je ook geen processor die op 2.8GHz draait. Ook dat is misleiding.[/quote:48633f1764] bij amd werken ze met pr rating (ofzo) die zou moeten aangeven dat een processor met die rating ook zo efficient draait, hoeveel cpu's zou amd verkopen als ze net als intell kloksnelheden aangaven?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...