Ga naar inhoud

los onderdeel in DVD-drive?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb een soort rammel in m'n Aopen 1648 DVD-speler. Voordat ik het ding wilde inbouwen kwam ik er achter dat als je de speler heen en weer beweegt het net is alsof er bijv. een schroefje los ligt in de speler. Nu heb ik hem omgeruild, en weer hetzelfde verhaal? Zit dit gewoon in de speler, of heb ik 2 keer een kapotte getroffen? B.t.w. hij rammelt niet als hij ingebouwd is ofo, gaat dus echt om dat rammelende geluid als je schud met dat ding.
Link naar reactie
[quote:62157318d4="Daantje18"]Hoi dat rammelen dat hoord dat is een stabilisatiesysteem in je dvd-rom die er voor zorgd dat je drive niet gaat trillen als er een cd in zit die niet helemaal egaal is (het is een rond bakje met balletjes die in het midden van je drive zit, dus als het zwaartepunt niet goed licht dan gaan deballetjes naar dat punt).[/quote:62157318d4] Dank je wel voor deze technische uitleg. Nu weet ik tenminste dat ik niet weer terug hoef :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...