Ga naar inhoud

ik zoek een goedkope, maar wel goeie all-in-one


Aanbevolen berichten

ik heb de HP PSC 2175, bevalt prima! Deze heb je voor zo'n €250 (incl. verzendkosten). Is dit te duur, ga dan voor de HP PSC 2110 (zo'n €170), de goedkopere (en minder goede) versie. De 2175 staat ook bovenaan bij Best beoordeelde multifinctions, zie [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/multifunction.htm?OpenDocument&Top10=Review]hier[/url]
Link naar reactie
nah lijkt mij dat je over zoiets nog net zou mogen melden, maar NIET over de kepjoeter idee .. wat een rotblad is dat zeg ... zeker met de doelgroep van hun, zou je zeggen, dat ze ervoor zorgen dat alles klopt en waar is ... niet dus Want de lezers nemen dat voor lief aan Maar zeg ik dan weer .. walt valt er nu echt te vernachelen aan een simpel HW testje ... zeker voor de beginnende doelgroep
Link naar reactie
Even Off-topic, een reactie. :wink: Ok ik zal het toegeven ik lees ook de Computer Idee. Ik ben HCC lid en lees ook de C!T en Tips en Trucs. Voor een oudere jongere die op latere leeftijd met pc's te maken krijgt is het helemaal geen gek blad. Vaak wordt er keurig uit de doeken gedaan hoe je o.a hardware moet installeren, bijv. een harddisk. Dus voor mense zoals ik, is het een goed blad. Voor de diepgravender onderwerpen moet je bij de C!T zijn. Als ik naar de meesten van jullie kijk, zitten jullie of nog op school of zijn er niet zo lang van af. Wat ik wil zeggen is, jullie zijn met de computer opgegroeid op school. Toen ik nog op school zat, was de introductie van de zakrekenmachine. Die de eerste jaren niet gebruikt mocht worden met je examen, dat is nu onvoorstelbaar. Vandaar dat ik even reageer op het feit dat ComputerIdee een baggerblad is. Ik heb er in iedergeval veel van geleerd. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...