Ga naar inhoud

Optical mouse


Aanbevolen berichten

ik heb een vijfmeterkabel ps2 voor het muisje :oops: , van mijn meisje, gekocht; maar het wil niet werken, wel functioneert het lasersignaal van de muis, maar op het scherm wil 'de pijl' niet reageren. Is de afstand soms te groot? Op het toetsenbord, werkt het goed. Wat kan het probleem zijn? Ik wil op goede afstand alleen met display, muis en keyboard kunnen zijn.
Link naar reactie
De kabel is inderdaad te lang. 5 meter is een grensgeval, tzou kunnen werken, maar helaas in jouw geval. De signalen gaan t.g.v. de lengte "uit de pas lopen" en dan kan de pc er niets meer mee... Draadloos kan inderdaad een optie zijn. Mijn ervaring met een logitech draadloze desktop is echter dat hij amper 2 meter overbrugt. Met een volle batterij kan het iets meer zijn, maar zodra de spanning door het gebruik iets terugloopt... Kun je geen usb muis gebruiken? Daar kun je m.b.v.een hubje het signaal wat opkrikken zodat je wel langere afstanden kunt overbruggen. Is wel een dure oplossing trouwens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...